Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@20:34:42 GMT

یادمان شهدای شرهانی دهلران ساماندهی می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۷۶۵۷

یادمان شهدای شرهانی دهلران ساماندهی می شود

استاندار ایلام گفت: برای تسریع در تکمیل و ساماندهی کامل یادمان شهدای شرهانی امسال ۱۲میلیارد ریال اعتبار به این یادمان اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام« قاسم سلیمانی دشتکی» در حاشیه  بازدید از یادمان شهدای گمنام شرهانی دهلران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و عملیات محرم، اظهار کرد: استان ایلام و مردم دهلران، هشت سال با دست خالی در مقابل دشمن جانانه مقاومت و ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: حون شهدا امنیت و آرامش امروز کشور را تضمین کرده است و به نوکری خانواده شهدا و ایثارگران افتخار می کنیم.

 

استاندار ایلام تصریح کرد: امروز عزت و سرافرازی امروز جمهوری اسلامی حاصل کار  و  عزت آنها است و  در این شرایط سخت دشمن، توان حمله  به کشور را ندارند و این عامل مهم بازدارندگی به برکت خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی ملت بزرگ ایران است.

 

سلیمانی دشتکی گفت:در عملیات کربلای یک و محرم شهدایی از سراسر کشور تقدیم شد که جانانه برای آزادسازی این خطه از کشورمان از چنگال بعثی ها جانفشانی کردند.

 

وی افزود: خانواده معظم شهیدان حق عظیمی بر گردن تمامی مردم و مسئولین دارند و خدمت به آنان یک افتخار و وظیفه برای مسئولان نظام است.

 

گفتنی است، منطقه عملیاتی شرهانی در ۴۵ کیلومتری جنوب شهرستان دهلران قرار گرفته که هر ساله ۲۰۰ هزار نفر از این یادمان بازدید می کنند.

 

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرهانی شهدا دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با تلاش جهادی خط انتقال آب روستای دشت اکبر دهلران که به اثر سیل تخریب شده بود ترمیم و آب ۲۰۰ خانوار وصل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی از اتصال آب روستای دشت اکبر دهلران که به اثر سیل تخریب شده بود خبر داد و اظهار کرد: اکیپ‌های اجرایی و عوامل فنی آبفای دهلران پس از اخذ گزارش شکستی خط انتقال آب به روستا، بلافاصله با امکانات و ماشین‌آلات لازم در محل حضور یافته و اقدامات فنی لازم برای ترمیم و مرمت خط لوله آبرسانی روستای فوق انجام دادند.

وی افزود: طی این عملیات جهادی محل آسیب‌دیده خط انتقال آب که به طول ۱۰۰ متر بود در مدت زمان شش ساعت تعویض و مرمت شد و اکنون آب آشامیدنی اهالی روستای دشت اکبر که شامل ۲۰۰ خانوار هستند وصل و وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل آبفای استان ایلام ادامه داد: از تلاش همکاران آبفای دهلران، از همکاری مؤثر شهرداری و اداره توزیع برق دهلران تشکر می‌کنیم.

کد خبر 750290

دیگر خبرها

  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • فیلم| طغیان شدید رودخانه در دهلران ایلام
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد