Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد شفیعی افزود: با توجه به‌ضرورت تثبیت جایگاه دهیاری‌ها به‌عنوان مدیران ارشد روستایی و در راستای نیاز دهیاری‌ها به نیروی انسانی متخصص این ساختار متناسب با درجه هر دهیاری از سوی وزارت کشور تهیه و ابلاغ شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی ابراز کرد: درجات دهیاری‌ها بر اساس در نظر گرفتن شاخص‌هایی همچون جمعیت، وسعت و درآمد و همچنین شاخص‌هایی دیگر همچون گردشگری به درجات 1 تا 6 تقسیم‌بندی می‌گردند، بر اساس این ساختار به دهیاری‌های درجه 1 و 2 حداکثر شش پست مشترک، درجه 3 و 4 حداکثر 9 پست مشترک و به دهیاری‌های درجه 5 و 6 حداکثر 11 پست مشترک یا مستقل تخصیص پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی یادآور شد: در حال حاضر استان خراسان رضوی دارای 2415 روستای دارای دهیاری است که از این تعداد 1164 دهیاری درجه 1، 533 دهیاری درجه 2، 271 دهیاری درجه 3، 226 دهیاری درجه 4، 205 دهیاری درجه 5 و 16 دهیاری درجه 6 هستند.

انتهای پیام/ 70042

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد شفیعی ساختار تشکیلاتی دهیاری ها خراسان رضوی دهیاری درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا افزایش می‌یابد

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی امروز به تدریج افزایش ابر را در منطقه خواهیم داشت.

او افزود: از فردا با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان تا پنجشنبه، بیشتر در ساعات عصر و شب علاوه بر وزش تند باد و گرد و خاک، وقوع رگبار و رعد و برق نیز در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.  

لطفی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه درح ۲ میلی متر و طبسین یک میلی متر بارش را گزارش کردند.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی عنوان کرد: صبح امروز خنک‌ترین ایستگاه استان در  سربیشه با کمینه دمای ۹ درجه  سلسیوس  و روز گذشته دهسلم با بیشینه ۳۶ درجه سلسیوس گرمترین نقطه گزارش شده  است.

او عنوان کرد: برای مرکز استان نیز تغییرات دما در ۲۴ ساعت گذشته  بین ۱۲ و ۲۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • ورود سامانه جدید بارندگی به خراسان جنوبی
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد