Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@03:04:29 GMT

شریعتمداری به کمیسیون صنایع می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۸۴۰۸

شریعتمداری به کمیسیون صنایع می‌آید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی درخواست انجام تحقیق و تفحص از عملکرد «شرکت دخانیات ایران» هفته آینده به کمیسیون صنایع و معادن می‌آید.

به گزارش ایمنا، بر اساس دستور کار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (۲۳ آذر ماه) خود، سه نفر از اعضای کمیسیون را برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور انتخاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن در جلسه روز یکشنبه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در حوزه صنعت، معدن و تجارت را با حضور مسئولان اجرایی از وزارت صمت، سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش‌های مجلس، اتاق ایران و دیوان محاسبات بررسی می‌کند.

بر اساس این گزارش اعضای کمیسیون اقتصادی روز دوشنبه (۲۴ آذر ماه) میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص خواهند بود تا درخواست انجام تحقیق و تفحص از «شرکت فولاد مبارکه اصفهان» مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین علیرضا رزم حسینی در نشست دوشنبه هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن به سوالات علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار، علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و هفتگل و اندیکا، زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و سیدمحمد مولوی نماینده مردم آبادان پاسخ می‌دهد.

بر اساس این گزارش کمیسیون صنایع و معادن در جلسه روز دوشنبه لایحه سال ۱۴۰۰ کل کشور در حوزه صنایع دفاعی را با حضور مسئولان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مرکز پژوهش‌های مجلس، اتاق ایران و دیوان محاسبات را بررسی می‌کند.

همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن در جلسه دوشنبه هفته آینده خود، میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده متقاضی تحقیق و تفحص برای بررسی درخواست انجام تحقیق و تفحص از عملکرد «شرکت دخانیات ایران» خواهد بود.

بر اساس این گزارش بررسی لایحه بودجه کل کشور سال ۱۴۰۰ در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مسئولان اجرایی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش‌های مجلس، اتاق ایران و دیوان محاسبات و بررسی لایحه بودجه کل کشور سال ۱۴۰۰ در حوزه صنایع پتروشیمی با حضور مسئولان وزارت نفت، شرکت پتروشیمی، مرکز پژوهش‌های مجلس، اتاق ایران و دیوان محاسبات دستورکار کمیسیون صنایع و معادن در جلسه روز سه‌شنبه (۲۵ آذر ماه) خواهد بود.

منبع: خانه ملت

کد خبر 460825

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی شریعتمداری شریعتمداری وزیر صنعت وزارت صمت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیسیون صنایع و معادن در جلسه مرکز پژوهش های مجلس حضور مسئولان اعضای کمیسیون نماینده مردم تحقیق و تفحص لایحه بودجه جلسه روز هفته آینده سال ۱۴۰۰ کل کشور بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای رئیسی! به‌قول حسین شریعتمداری الان زنگ انشا نیست

محمد مهاجری به اظهارات روز گذشته رئیسی در جمع استانداران واکنش نشان داد.

مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت.

حضور گرامی رئیس جمهور محترم

با سلام

در دیدار استانداران فرموده‌اید:

-کارگزاران دستگاه‌های اجرایی باید در عرصه عمل و با کار شبانه‌روزی امید مردم را ارتقا دهند.

-مردم باید این احساس را داشته باشند که دولت دارد کار می‌کند.

-باید ضمن گزارش کار‌ها و اقدامات و تلاش برای گره‌گشایی از اذهان مردم، دلایل و علل ناکارآمدی‌های احتمالی را نیز به گزارش کرد.

-همه‌ی بخش‌ها برای تحقق شعارسال باید برنامه داشته باشند.

-هیچ بخشی از تولید اعم از کارخانه‌های بزرگ وکارگاه‌ها نباید بی‌برنامه باشند.

-استان‌ها باید برای جهش تولید برنامه کلان و استانی و اقلیمی داشته باشند.

- بانک‌ها باید در زمینه تامین مالی به موقع واحد‌های تولیدی کمک کنند.

-باید با عموم‌مردم سخن‌گفت، ارتباط با مردم را همواره به استانداران و مدیران تاکید کرده‌ام.

-باید پرداخت تسهیلات برای ازدواج و اشتغال ومسکن در اولویت قرار بگیرد.

-باید استان‌هایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان‌ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

-باید نتیجه جلسات، رفع موانع تولید باشد.

- باید از محصولات روستایی حمایت کنیم ومحصولاتشان به موقع خریداری شود.

- باید بهره‌وری را بالا ببریم.

- باید در یک سری مسائل کار فرهنگی کنیم. وزارت‌خانه‌های فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش، سازمان صداوسیما، چهره‌ها و ... باید تلاش کنند.

- الگو‌های مصرف آب و برق و گاز و انرژی باید تبلیغ شود.

جهت‌استحضار جنابعالی عرض می‌کنم ۳۴ ماه از عمر دولتتان گذشته و شما هنوز دارید میگویید:"باید" فلان شود و "نباید" بهمان شود.

خدا عمر باعزت بدهد به حاج‌حسین‌آقای شریعتمداری که در چنین مواقعی خطاب به روسای‌جمهور پیشین (البته نه همه شان، بلکه به بعضی شان!) به درستی می‌نوشت: "الان زنگ انشا نیست، زنگ حساب است آقای رئیس‌جمهور! انشا خواندن مال روز‌های تبلیغات بود"

دیگر خبرها

  • بودجه هلال احمر متناسب با ماموریت‌های محوله نیست
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف