Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@12:59:24 GMT

رونمایی از کتاب «رجال پارلمانی هرمزگان»

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۸۵۵۹

رونمایی از کتاب «رجال پارلمانی هرمزگان»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کتاب «رجال پارلمانی هرمزگان» در آیینی با حضور حجت‌الاسلام محمد ذاکری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان و دو نم از نمایندگان ادوار هرمزگان در مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

این کتاب نوشته علی کمالی زاده است که به بررسی تاریخی در زمینه برگزیدگان هرمزگان در خانه ملت در دوره‌های مختلف پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کمالی زاده مولف این کتاب در اظهارات کوتاهی در این آیین، تألیف این کتاب را کاری دشوار و زمان‌بر دانست و هدف از نگاشتن آن را زنده نگهداشتن تاریخ استان هرمزگان بیان کرد و عنوان داشت: از منابع مختلفی همچون اسناد ملی و نشریات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در تدوین آن استفاده شده است.

وی بیان کرد: این کتاب شامل 5 فصل مجلس شورای ملی، معرفی 23 نماینده هرمزگانی مجلس شورای اسلامی، مجلس مؤسسان، مجلس خبرگان رهبری و اسناد و تصاویر است که به معرفی رجال پارلمانی هرمزگان از ابتدا تا کنون می‌پردازد.

مؤلف کتاب «رجال پارلمانی هرمزگان» تا کنون 7 کتاب را به رشته تحریر درآورده و 3 کتاب وی نیز در حال تدوین است. این کتاب اخیر او در اصل با هدف معرفی نمایندگان هرمزگان در دوره‌های مختلف به نوجوانان نوشته و چاپ شده است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مولف کتاب هرمزگان بندرعباس علی کمالی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس جوهری افزود: در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۲ داوطلب برای یک کرسی مجلس به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد:انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیکی خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • «رنگین‌کمان تمدن‌ها» رونمایی می‌شود
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند