Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:43:10 GMT

متخلفان محدودیت‌های کرونایی در شادگان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۸۶۳۴

متخلفان محدودیت‌های کرونایی در شادگان دستگیر شدند

سرهنگ اسکندر جماشیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به رغم توصیه‌های بهداشتی و ستاد ملی کرونا در خصوص ایجاد نشدن تجمع اما همچنان در شادگان شاهد برگزاری یک مراسم عزاداری و یک عروسی هستیم که چهار نفر از عوامل برگزاری این مراسم به جرم تهدید سلامت مردم راهی بازداشتگاه شدند تا در دستگاه قضائی به تخلف آنها رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لزوم پرهیز از برگزاری هرگونه تجمع و مهمانی بارها به مردم اطلاع رسانی شد و توسط رسانه‌ها و جراید به طور مستمر هشدارهای لازم داده می‌شود اما عده‌ای هنوز بی‌توجهی می‌کنند.

فرمانده انتظامی شادگان در پایان گفت: با توجه به شرایط فراگیری بیماری کرونا برگزاری هرگونه مراسم در شادگان ممنوع شده است و با صاحبان مجالس برخورد قانونی می‌شود.

کد خبر 5093065

منبع: مهر

کلیدواژه: شادگان نیروی انتظامی خوزستان مراسم عزاداری جشن عروسی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی گرگان کرمانشاه شیوع کرونا عکس استانها شهرکرد سیلاب محدودیت های کرونایی بارش برف شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، در ابتدای این مراسم، دکتر «مسعود میرزایی شهرابی» رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در سخنان خود، جمع حاضر را نمایندگان همه دانشجویان، اساتید کارکنان دانشگاه‌های مشهد دانست که حمایت خود را از دانشجویان و اساتید ۳۸ دانشگاه آمریکایی که به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین مورد ضرب و شتم پلیس آمریکا قرار گرفته اند، اعلام کرده اند.

در بخش‌های دیگری از این مراسم، بیانیه‌های دانشجویان و اساتید حاضر در این تجمع به زبان‌های فارسی و انگلیسی قرائت شد.

دیگر خبرها

  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • پس لرزه‌های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»