Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روز گذشته در تمرین تیم فوتبال استقلال و در آستانه بازی حساس مقابل شهرخودرو مشهد، اتفاقی رقم خورد که در نهایت منجر به این شد تا محمود فکری سرمربی استقلال، فرشید اسماعیلی را در اختیار باشگاه قرار دهد.

باشگاه استقلال تمایلی به افشای این ماجرای درون تیمی نداشت ولی رسانه‌ای شدن آن اتفاق و در ادامه انتشار یک پست از سوی اسماعیلی، باشگاه استقلال را مجبور به اعلام چند نکته جهت روشن شدن ذهن هواداران گرامی کرد، این نکات به شرح زیر هستند:

۱- در دوره مدیریتی سابق باشگاه استقلال قراردادی با فرشید اسماعیلی منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود کمتر از نیمی از  این مبلغ به علاوه باقی مانده مطالبات این بازیکن توسط آقای نامداری در همان لحظه به صورت چک به اسماعیلی داده شده که این چک نقد هم شده است.

۲- فرشید اسماعیلی مدعی است مبلغ فوق را آقای نامداری به صورت هدیه به شخص او پرداخت کرده ولی آقای نامداری بر این حقیقت صحه گذاشته‌اند که این مبلغ به عنوان بخشی از قرارداد اسماعیلی به او پرداخت شده است و این مبلغ درچارچوب قرارداد اسماعیلی بوده است.

۳- مبلغ پرداختی از سوی آقای نامداری پیش از شروع فصل به بازیکنان استقلال در قالب قرض الحسنه به باشگاه بوده و باشگاه استقلال باید این مبالغ را به وی بازگرداند. به همین دلیل ادعای دریافت هدیه از سوی آقای نامداری از طرف اسماعیلی، ادعایی مردود شمرده می‌شود چراکه این مبلغ باید به آقای نامداری پس داده شود و در صورتی که این پول برگردانده شود ولی جزئی از قرارداد اسماعیلی محسوب نشود، این بازیکن حدود ۵۰ درصد بیشتر از رقم مندرج در قراردادش را دریافت کرده است!

۴- بدیهی است که نام بزرگ استقلال از هر نامی بزرگتر و خدمت کردن در قالب مدیریتی، فنی و بازیکنی در این باشگاه میلیاردها تومان ارزش دارد. حال قضاوت این جمله یک بازیکن خطاب به کادرفنی استقلال وقتی که می‌گوید "روی من برای بازی بعدی حساب نکنید"، را به هواداران استقلال می‌سپاریم.

۵- فرشید اسماعیلی به زودی با حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال در خصوص رفتارش پاسخگو خواهد بود و مسئولان باشگاه استقلال منافع هواداران و تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه را به طور قطع در این ماجرا در نظر خواهند گرفت.

برچسب‌ها محمود فکری باشگاه استقلال شهر خودرو مشهد فرشید اسماعیلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود فکری باشگاه استقلال شهر خودرو مشهد فرشید اسماعیلی محمود فکری باشگاه استقلال شهر خودرو مشهد فرشید اسماعیلی اخبار کنکور باشگاه استقلال فرشید اسماعیلی آقای نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟

پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدار‌های حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می‌گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی‌هایی می‌کنند، اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی‌تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه‌ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می‌کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و، چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می‌توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه‌ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.
عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است. 


منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس ، استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!