Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شیراز گفت: تمرین درگ، اسلالوم و ریس در دو بخش موتورسواری و اتومبیلرانی در پیست ورزشگاه پارس شیراز واقع در میانرود برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علیرضا زرین‌چنگ دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شیراز در گفتگو با سرویس ورزشی شیرازه، به شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: بسیاری از برنامه‌های هیئت با محدودیت‌هایی روبرو بود و با توجه به رفع محدودیت‌ها امروز اعضاء کمیته درگ، اسلالوم و ریس در دو بخش موتورسواری و اتومبیلرانی در ورزشگاه پارس میانرود شیراز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمریناتی را برای اعضاء خود برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرین‌چنگ به تمرین سه کمیته درگ، اسلالوم و موتورهای ریس اشاره کرد و اذعان داشت: امروز بیش از 100 دستگاه خودرو حضور دارند که در کمیته درگ حدود 50 دستگاه، اسلالوم حدود 30 دستگاه و موتورهای ریس 25 دستگاه به فعالیت تمرین خود ادامه می دهند.   دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شیراز امیدوار بود که هیئت بتواند با توجه به کاهش ویروس کرونا در هفته‌های آتی دورهمی و مسابقات برای اعضاء و علاقه مندان برگزار کند.     درصورت حمایت اسپانسر، سال‌ها مقام‌آور خواهم بود نوید مزارعی ورزشکار اتومبیلرانی در رشته درگ با اشاره به کسب مقام کشوری و استانی به صورت سه سال متوالی نیز در این گفتگو اظهار داشت: بیش از 30 مقام استانی و کشوری را برای استان فارس کسب کرده‌ام و در حال حاظر به خاطر مشکلات ویروس منحوس کرونا مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود و در حال آماده سازی خودروها می‌باشم که انشالله سال آینده در سطح کشوری برای استان فارس کسب مقام داشته باشم.   مزارعی توقع خود را از هیئت و مسوولین حمایت دانست و یادآورشد: رشته درگ بسیار علاقه‌مند دارد که در عین حال برای آماده سازی ماشین دارای هزینه های سنگین است.   وی کسب درآمد خود را از شغل آزاد دانست و گفت: هزینه‌ها سنگین است و تمام هزینه ها به دوش خودم است واگر اسپانسری حمایت کند قول می‌دهم سال‌ها مقام اول کشور را مثل گذشته داشته باشم.   این قهرمان رشته درگ به جوانان که تازه وارد این رشته می‌شوند، توصیه کرد: علاقه مندان در درجه اول باید موارد ایمنی را رعایت کنند و در مرحله بعد با مشورت از بزرگان، پیشکسوتان و مربیان در پیست مناسب که هیئت در اختیار آنان قرار می‌دهد، شروع به فعالیت کنند تا شاهد حضور و موفقیت دیگر عزیزان هم باشیم.     تمام هزینه‌ها از جیب شخصی است نازنین زارع نیز در گفتگو با رضا کوهی شوریجه خبرنگار ورزشی شیرازه، به علاقه‌مندی خود به رشته درگ اشاره کرد و گفت: بیش از سه سال است که بطور حرفه ای در مسابقات آفرود شرکت می‌کردم و توانستم مقام سوم کشوری را ازآن خود کنم و پرچم بانوان استان فارس را برای باری دیگر به اهتراز دربیاورم.   این قهرمان اظهارداشت: تمام هزینه‌ها از جیب شخصی گذاشته می شود و هیئت در حدتوان کمک‌های در مسابقات برگزار شده کشوری دارد.    وی به حضور بانوان علاقه‌مند در این رشته اشاره کرد و گفت: بانوان می توانند با هزینه‌های کمتر نسبت به آقایان در رشته مورد نظر خود حضور پیداکنند.   مزارعی در پایان از هیئت درخواست کرد که مسابقات و تمرین های بیشتری برای اعضا برگزار کنند زیرا آینده خود را کسب بهترین مقام‌ها برای استان فارس دانست.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس رشته درگ هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر،امیرحسین حسنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش دختران و پسران از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۵۰ وزنه‌بردار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره به هزینه برگزاری مسابقات گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مسابقات برآورد شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: همچنین در این مسابقات ۱۲۰ مدال توزیع و رقابت‌ها به صورت پخش زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت رشته وزنه‌برداری بیان کرد: آبان ۱۴۰۲ هیئت را تحویل گرفتم که تنها ۲۹ ورزشکار سازمان یافته داشت اما امروز ما ۱۴۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه‌برداری و ۱۱۲ ورزشکار در رشته کراس‌فیت داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌های فعال ما همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن است.

کد خبر 6092842

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد