Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم تبریزی گفت: هر ۳ کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در تیم تراکتور هستند. به طور اساسی مربی باید بزرگ‌تر از بازیکنان باشد تا از دستوراتش پیروی کنند.  

او بیان کرد: زنوزی مالک باشگاه تراکتور با کارلوس کی روش صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش دوست صمیمی  زنوزی است و  مالک تراکتور بخشی از مطالبات این مربی را داده بود و نمی‌دانم فدراسیون فوتبال پول را به زنوزی برگردانده است یا نه. به هر حال زنوزی از من سئوال کرد که می‌توانیم مربی خارجی بیاوریم که گفتم امکانش وجود ندارد. مردم کشورمان کی روش را خیلی دوست دارند به همین علت باید با این مربی رفتار فراقانونی داشت. اکنون این مربی  خیلی تمایل دارد به ایران بازگردد. ممنوعیت جذب سرمربی خارجی برداشته شود در آن صورت ما مشکلی برای جذب مربیانی همانند کی روش نداریم.  

نصیرزاده درباره اینکه باشگاه تراکتور  ۳ میلیون دلار دارد تا به کی روش بدهد، گفت:  زمانی با یک مربی صحبت می‌کنیم به طور حتم از رقم قراردادش هم آگاهی داریم.  البته حضور کی روش در کشورمان به علت ممنوعیت ورود خارجی‌ها به ایران منتفی است.  

باشگاه تراکتور در انعقاد قرارداد با کنستانت اشتباه بزرگی کرد 

نصیرزاده درباره وضعیت  پرونده‌های خارجی باشگاه تراکتور گفت: متاسفانه اتاق حل اختلاف فیفا تحت تاثیر اتحادیه بازکنان خارجی حرفه‌ای است و همه آرا را به نفع آن‌ها صادر می‌کند به همین علت فیفا تمام پرونده‌هایی که تراکتور را محکوم کرده بود را به دادگاه CAS  داده است. به هر حال در دادگاه CAS  قوانین مدنی سوئیس حاکم است به همین علت احتمال این وجود دارد که رقم‌ قرارداد بازیکنان خارجی تراکتور کاهش یابد. پرونده‌های استوکس، اروین، فورچونه و از همه مهمتر کنستانت در فیفا داریم. متاسفانه باشگاه تراکتور در انعقاد قرارداد با کنستانت اشتباه بزرگی کرد. این بازیکن  مشکل قلبی داشت، اما با او قرارداد بستند. کنستانت بدون اینکه بازی کند در نهایت توانست برنده پرونده شکایت شود. وکیل پرتغالی از پرونده کنستانت در دادگاه CAS دفاع خواهد کرد و امیدوارم حق باشگاه تراکتور در این دادگاه ضایع نشود.  

بیشتر بخوانید

گزینه‌های جذاب تراکتور برای جانشینی منصوریان

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور هوشنگ نصیرزاده کارلوس کی روش باشگاه تراکتور کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران

هافبک بااخلاق و مصدوم استقلال، از ماجرای جدیدی پرده برداشت که برای فوتبال دلال زده ایران جای تاسف است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی مهدی پور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از دوران حضورش در تراکتور دست به افشاگری زد و از بیماری سرمربی معروف این تیم تبریزی گفت که توسط واسطه‌ها و با دستمزدی نجومی به زنوزی داده شد.

مهدی پور گفت: 

مدیران تراکتور جان توشاک را به ایران آوردند و او آلزایمر داشت و هر بار به ما می‌گفت قرار است یک تمرین جدید به شما یاد بدهم و هر روز همان برنامه تمرین تکراری را به ما می‌داد‼️

جان توشاک پست تخصصی من را یادش رفته بود و چون شماره ۹ بودم چندین بازی من را در پست مهاجم نوک تراکتور بازی داد‼️

دیگر خبرها

  • نگرانی شرفی از درخشش ماشاریپوف و اورونوف
  • سورپرایز مدیر بایرن: خبری از سوال تکراری نبود!
  • انتقاد ونگر از انریکه: 45 دقیقه طول کشید درست بازی کنید!
  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • سردار: من را نخواهند، زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم‌!
  • سردار آزمون: زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران