Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلر استقلال در تقابل حساس این تیم مقابل مقابل شهرخودرو، رشید مظاهری است.

به گزارش برنا؛ تقابل استقلال مقابل شهرخودرو هم از نظر کسب امتیاز برای آبی‌پوشان پایتخت اهمیت دارد هم از حساسیت بالایی به دلیل سرمربیگری سیدمهدی رحمتی در تیم مشهدی برخوردار است.

استقلالی‌ها که هفته گذشته در ورزشگاه آزادی نتوانستند حریف صنعت‌نفت آبادان شوند، این هفته باید به مشهد سفر کنند و مقابل شهرخودرویی قرار بگیرند که سرمربی آن سیدمهدی رحمتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار استقلالی‌ها با رحمتی آن هم در شرایطی که او سرمربی تیم رقیب است، حساسیت زیادی دارد. به همین دلیل محمود فکری به دنبال این است که با استفاده از همه داشته‌های خود مقابل تیم همبازی سابقش قرار بگیرد.

یکی از ابهامات ترکیب استقلال در دیدار با شهرخودرو دروازه‌بانی است که قرار است درون دروازه این تیم قرار بگیرد. بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال و شکایت باشگاه تراکتور باعث شد فکری نتواند در 2 دیدار ابتدایی از رشید مظاهری، دروازه‌بان جدید خود، استفاده کند. حل شدن مشکلات مظاهری همزمان شد با شکست استقلال مقابل فولاد. بعد از باخت 2گله آبی‌پوشان مقابل فولاد فکری، حسینی را از ترکیب خارج کرد و مظاهری برای نخستین بار در دیدار مقابل ماشین‌سازی درون دروازه آبی‌پوشان قرار گرفت و با سیو تماشایی خود در آن دیدار در دقایق پایانی 3 امتیاز را در جیب آبی‌ها نگه داشت.

مظاهری در هفته چهارم مقابل پیکان هم کلین شیت کرد و در دیدار با صنعت‌نفت با وجود دریافت یک گل عملکرد قابل قبولی داشت. بعد از این بازی بود که خبر رسید محرومیتی 2جلسه‌ای در انتظار مظاهری است آن هم به دلیل استوری‌هایی که در دوران حضورش در تراکتور در فضای مجازی منتشر کرده بود.

این خبر آن هم در آستانه دیدار حساس مقابل شهرخودرو برای استقلالی‌ها حکم شوکی بزرگ را داشت چون این تیم فصل گذشته بابت ضعف درون دروازه به شدت متضرر شده بود اما تلاش‌های باشگاه باعث شد حکم به صورت موقت تعلیق شود تا مظاهری بتواند در بازی مهم روز یکشنبه برای آبی‌ها به میدان برود.

رشید مظاهری درحالی فردا مقابل استقلال قرار می‌گیرد که قطعا سیدحسین حسینی خیلی دوست داشت در این بازی خاص مقابل تیمی که سرمربی آن رقیب سابقش است، درون دروازه استقلال قرار بگیرد و خودی نشان بدهد اما دوئل جذاب او و سرمربی استقلالی شهرخودرو فردا شکل نمی‌گیرد و حسینی باید برای این تقابل تا بازی برگشت صبر کند.

البته او 2بار در فصل گذشته مقابل رحمتی و شهرخودرو قرار گرفت اما در آن دیدارها رحمتی گلر بود و قطعا جذابیت قرار گرفتن مقابل رقیب سابق، که حالا در قامت سرمربی جلوی تیم سابقش قرار می‌گیرد، بیشتر است ولی حسینی یکشنبه از روی نیمکت این بازی جذاب و حساس را تماشا خواهد کرد. 2/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال سیدمهدی رحمتی سیدحسین حسینی رشید مظاهری شهرخودرو مقابل شهرخودرو درون دروازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!

آفتاب‌‌نیوز :

بالطبع هر نقل و انتقالی دیر یا زود حاوی تغییر و تحول درون باشگاه خواهد شد.

ابتدا تغییر و جا به جایی در هیات مدیره و سپس مدیریت باشگاه و همگی بر عهده شرکتی است که این باشگاه به آن واگذار شده است، اما حال باید دید که این رنگ و بوی تازه در این هفته‌های باقیمانده تا پایان فصل برای باشگاه استقلال خوش یمن خواهد بود و منجر به فتح لیگ خواهد شد و یک خبر تازه و نوید یک فصل پر امید و روشن برای فصل آینده خواهد داد یا خیر؟!

تغییر و واگذاری که مدت‌ها حرف و صحبتش بود و بالاخره به هر شکلی انجام شد و حال باید حاصل این واگذاری و تغییر را در طولانی مدت دید.

هر چند این اولین واگذاری رسمی برای باشگاه استقلال به ارگان یا جهت یا شرکتی نبوده است، اما تفاوت اینبار با دفعات گذشته شاید در مالکی است که ظاهرا اینبار پربارتر از دفعه گذشته نشان می‌دهد، اما در عمل باید شاهد این تغییر در آینده نزدیک بود و روی کاغذ نمی‌توان از نادیده‌ها نوشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!