Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@05:49:59 GMT

مسابقات جهانی دوومیدانی به سال ۲۰۲۳ موکول شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۰۴۸۷

مسابقات جهانی دوومیدانی به سال ۲۰۲۳ موکول شد

مسابقات جهانی داخل سالن دوومیدانی با تصمیم فدراسیون جهانی به سال ۲۰۲۳موکول شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات جهانی داخل سالن دوومیدانی که قرار بود از ۱۹تا ۲۱ماه مارس میلادی در شهر نانجینگ چین برگزار شود، بدلیل شرایط نامطمئن پاندمی کرونا با تصمیم فدراسیون جهانی به سال ۲۰۲۳ موکول شد.

این رویداد پیشتر قراربود ۱۳تا۱۵ ماه مارس ۲۰۲۰ برگزار شود که در اوج فراگیری و شیوع کرونا و نیز لغو تمامی رویدادهای بین المللی در چین به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    موضوع لغو مجدد مسابقات داخل سالن؛ شدت و تاثیر فزاینده شیوع ویروس مهلک کرونا را بر رویدادهای ورزشی از جمله دوومیدانی نشان می‌دهد. فدراسیون جهانی دوومیدانی طی بیانیه‌ای گفته است: با ابراز تاسف، به اطلاع می‌رسانیم که ما با برگزارکنندگان مسابقات داخل سالن دوومیدانی جهان در نانجینگ توافق کردیم تا این مسابقات را به مارس ۲۰۲۳ موکول نماییم. در حالیکه ما در چند هفته گذشته با کمیته برگزاری و انجمن دوومیدانی چین ارتباط برقرار کرده‌ایم، با توجه به وضعیت جهانی فعلی، هنوز عدم اطمینان قابل توجهی در مورد وضعیت بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال ۲۰۲۱وجود دارد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: داخل سالن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»