Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمانه شاددل در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: همه محدودیت‌هایی که از اول آذرماه در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال شده بود از امروز ۲۲ آذرماه دوباره یک هفته دیگر برقرار است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های تردد در شهرهای قرمز و نارنجی استان زنجان دوباره اجرایی می‌شود، افزود: ورود و خروج خودروها در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و ممنوعیت تردد از امروز آغاز و به مدت دو هفته ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه منابع استانداری زنجان، اظهار کرد: ممنوعیت تردد شبانه دراستان زنجان از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح ادامه دارد.

شاددل گفت: هنوز طرح محدودیت‌های تردد کرونایی در درون شهری و برون شهری استان زنجان برداشته نشده است.

کد خبر 5093295

منبع: مهر

کلیدواژه: تردد وسایل نقلیه استانداری زنجان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی کرمانشاه شیوع کرونا گرگان شهرکرد عکس استانها بارش برف شهرستان کرج محدودیت های کرونایی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا

 کارشناس هواشناسی استان در خصوص ورود سامانه بارشی به این استان هشدار نارنجی صادر کرد.   این سامانه بارشی از عصر دیروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز و تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در همه مناطق استان ادامه خواهد داشت.   همچنین مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد هم برای بعد اظهر امروز چهارشنبه هشدار سطح نارنجی و برای فردا پنج‌شنبه هشدار قرمز صادر کرد.   ک️رمی افزود: زمان آغاز سامانه بارشی با هشدار قرمز از صبح پنج شنبه و پایان عصر پنج‌شنبه است و همه مناطق استان را در بر می گیرد.
وی ادامه داد: رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید در برخی نقاط گرد و خاک و رخداد تگرگ پیش‌بینی شده است.
مدیر کل هواشناسی استان گفت: بارش شدید باران، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن دره‌ها و رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز شدن سد‌ها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل‌ها و اختلال جدی در سفر‌های بین شهری و داخل شهر از پیامد‌های این سامانه بارشی است. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور