Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر مکلف لبنان همبستگی خود را با نخست‌وزیر مستعفی این کشور که در پرونده انفجار بندر بیروت به کوتاهی متهم شده است، اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، سعد حریری، نخست‌وزیر مکلف لبنان بعد از دیدار با حسان دیاب، نخست‌وزیر مستعفی این کشور ضمن اعلام همبستگی خود با او، گفت: دولت برای اخاذی و سوءاستفاده نیست و ما هرگز این مسئله را نمی‌پذیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاب پنجشنبه اعلام کرد هرگز اجازه نمی‌دهد جایگاه نخست‌وزیری از سوی طرفی مورد هدف قرار گیرد. دستگاه قضایی لبنان او و چند وزیر سابق را به کوتاهی درباره پرونده انفجار بندر بیروت متهم کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز روز جمعه جزو اولین مخالفان سیاسی بازی و نبود معیارها در تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت بود. متهم شدن دیاب و وزرای سابق در سایه تنش‌های سیاسی و بحران اقتصادی سؤالات زیادی را ایجاد می‌کند. همچنین هفته آتی به عنوان موعد احضار وزرا تعیین شده است. 

دولت دیاب به دنبال انفجار بندر بیروت در ماه اوت استعفا داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سعد حریری حسان دیاب انفجار بندر بیروت نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان یافته قاچاق دارو در سطح استان دو نفر از عناصر اصلی و توزیع کننده خارج از شبکه دارو در سطح استان و برخی مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهمین دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند. 
عتباتی ادامه داد: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده بزه ارتکابی توسط متهمین محرز و هر یک از متهمین را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم نمود.

دیگر خبرها

  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد