Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش بندر مرزی آستارا، از شناسایی و آموزش رایگان نوآموزان بازمانده از تحصیل در قالب طرح ملی پوشش سراسری و آموزش مجازی پیش‌دبستانی‌ها خبر داد.

سید سجاد موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش مجازی پیش‌دبستانی‌ها در قالب اجرای یک طرح ملی پوشش سراسری در شهرستان آستارا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۰۰ نوآموز جامانده از تحصیل در شهرستان شناسایی و به صورت رایگان در پیام‌رسان شاد آموزش می‌بینند، ادامه داد: رده سنی این کودکان، پنج سال تمام است.

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح ملی، هفت مربی توان‌مند و مجرب استانی مباحث آموزشی مرتبط با فصل‌های ۱۱‌گانه پایه پیش‌دبستانی را در فضای مجازی بارگذاری خواهند کرد، افزود: اولیای دانش آموزان نقش مهمی را در اجرای این طرح دارند.

موسوی، در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه خانواده‌ها در قالب طرح فوق، نقش نظارتی بر پیشرفت آموزش نوآموزان داشته باشند، تصریح کرد: والدین کمک به انجام فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کودکان را در منزل عهده‌دار می باشند.

وی حضور کودکان در پیش‌دبستانی را یک دوره رسمی عنوان کرد و یادآور شد: توجه به این دوره حساس و تاثیرگذار، جزو بند دوم سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب بوده است.

مدیر آموزش و پرورش آستارا اضافه کرد: با توجه به راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، کودکان باید دو سال قبل از ورود به دبستان تحت‌پوشش برنامه‌های آموزشی و پرورشی قرار بگیرند.

موسوی، با اشاره به افزایش نرخ جذب نوآموزان در راستای برنامه سند توسعه در مناطق محروم و دورافتاده با استفاده از منابع دولتی از زیر نظام راهبری و مدیریت تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تصریح کرد: از جمله اهداف طرح فوق، پوشش سراسری و آموزش مجازی پیش‌دبستانی‌ها می باشد.

به گزارش ایسنا، حدود ۱۸ هزار نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در مقاطع مختلف تحصیلی سال تحصیلی خود را در ۱۶۰ آموزشگاه دولتی و غیردولتی آغاز کرده اند که ۶۸۷ نفر از آنها در پایه پیش دبستانی به صورت غیرحضوری آموزش می بینند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آستارا آموزش و پرورش آموزش و پرورش پیش دبستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان