Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «رفیق شلالا» مدیر دفتر اطلاع رسانی «میشل عون» به اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر دخالت دفتر ریاست جمهوری در روند پیگیری قضایی پرونده انفجار مهیب بیروت واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تأکید کرد که ریاست جمهوری لبنان در روند پیگیری قضایی پرونده انفجار مهیب بندر بیروت، هیچ دخالتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام لبنانی افزود: ریاست جمهوری لبنان نه از طریق دستگاه قضایی و نه از طریق دادستانی کل هیچ دخالتی در روند پیگیری پرونده مذکور نداشته است.

روز گذشته حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که از تحقیقات شفاف و مستقل قضایی در ارتباط با انفجار بندر بیروت و همچنین شناسایی تمام دستگاه‌ها و افراد مسئول در خصوص این انفجار استقبال می‌کند.

طبق آخرین اخبار، قاضی «فادی صوان» بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت علیه حسان دیاب رئیس دولت پیشبرد امور و ۳ تن از وزرای سابق این کشور به اتهام اهمال‌کاری، کوتاهی و دخیل بودن در کشته و مجروح شدن صدها شخص اقامه دعوی کرده است.

روز چهارم آگوست (۱۴ مرداد) انفجاری مهیب در بندر بیروت رخ داد. بر اثر این انفجار بیش از ۱۹۰ نفر کشته و ۶ هزار و ۵۰۰ تن زخمی شدند. در پی این انفجار و بروز بحران سیاسی در لبنان، «حسان دیاب» نخست وزیر پیشین این کشور استعفا کرد.

کد خبر 5093541 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان میشل عون انفجار بیروت ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ فلسطین جو بایدن عربستان سعودی عادی سازی روابط با اسرائیل روسیه ایران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 سوریه ترکیه لبنان روند پیگیری ریاست جمهوری بندر بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، دقایقی قبل در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای خود قرار گرفت.

کد خبر 6087858

دیگر خبرها

  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد