Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:44:02 GMT

کمیسیون مشترک برجام چهارشنبه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۳۹۶۷

کمیسیون مشترک برجام چهارشنبه برگزار می‌شود

به گزارش روز شنبه ایرنا، در این نشست که به ریاست هلگا اشمید دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا  برگزار می‌شود سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه، ریاست هیأت کشورمان در نشست کمیسیون مشترک برجام را برعهده خواهد داشت.

نشست قبلی کمیسیون مشترک برجام یازدهم شهریورماه در هتل کوبورگ وین اتریش برگزار شد و عراقچی با برخی از رووسای هیات‌های شرکت‌کننده در نشست، دیدارهای دوجانبه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نشست‌های کارشناسی اعضای برجام نیز روز دوشنبه برگزار شد.

عراقچی پس از نشست کمیسیون مشترک برجام، در گفت‌و گویی در باره این نشست گفت که موضوع مورد اتفاق در این کمیسیون ضرورت حفظ برجام و انجام اقدامات لازم در این راستا از جمله از طریق اجرای کامل و موثر تعهدات تمامی طرف‌ها بود.

برچسب‌ها برجام اتحادیه اروپا ایرنا سید عباس عراقچی وزارت امور خارجه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام اتحادیه اروپا ایرنا سید عباس عراقچی وزارت امور خارجه برجام اتحادیه اروپا ایرنا سید عباس عراقچی وزارت امور خارجه اخبار کنکور کمیسیون مشترک برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران؛ مدیرکل سلامت شهرداری تهران در ایین آغاز زندگی مشترک این دو زوج گفت: بسترسازی برای آغاز زندگی مشترک برای همه گروه‌های جمعیتی و سنی از جمله افراد دارای معلولیت از موضوعاتی است که این اداره کل در شهرداری تهران دنبال می‌کند. 

حمید صاحب با بیان اینکه در سال گذشته از سوی یکی از مجموعه‌های مرتبط با حوزه ناشنوایان جشن ازدواج برای ۵۰ زوج برگزار شده است، افزود: در سال جاری تسهیل گری ازدواج با استفاده از مشوق‌هایی که در قانون پیش بینی شده است در دستور کار قرار دارد و امیدواریم امسال شاهد اجرای مراسم پیوند زوجین جوان دارای معلولیت بیشتری با یکدیگر باشیم.

به گفته وی، با همکاری تشکل‌های مرتبط با حوزه افراد دارای معلولیت جشن ازدواج برای گروه‌های مختلف معلولیت برگزار شود. 

در این آیین که با حضور گسترده شهروندان برگزار شد، خطبه عقد این زوجین جاری و هدایایی به انان اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه