Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:15:19 GMT

لوح یادبود دانشمند شهید فخری‌زاده رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۴۰۶۰

لوح یادبود دانشمند شهید فخری‌زاده رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین روز هفته پژوهش با حضور خانواده شهید فخری‌زاده و در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان پژوهشگر و فناور صبح امروز برگزار شد.

هفته پژوهش از امروز آغاز شده است و تا ۲۷ آذر ادامه دارد و به دلیل شرایط کرونا برنامه های این هفته به صورت مجازی برگزار می شود.

در اولین روز این هفته با حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم و تحقیقات، لوح یادبود دانشمند شهید فخری‌زاده رونمایی شد و لوح سپاس نیز به خانواده شهید فخری‌زاده اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته پژوهش در آموزش و پرورش با شعار «مدرسه پژوهش محور، معلم پژوهنده و دانش آموز پرسشگر» آغاز به کار کرده است.

کد خبر 5093585 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن فخری زاده وزارت آموزش و پرورش هفته پژوهش شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا شورای شهر وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه میراث فرهنگی معلولان امداد رسانی هفته پژوهش روح الله زم شهر تهران سیل خوزستان گردشگری شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس آموزش و پرورش مهریز گفت: در راستای بزرگداشت مقام معلم اداره آموزش و پرورش مهریز برنامه ریزی‌های خود را در قالب این مناسبت انجام داده است.


سید ضیاء طباطبایی از اجرای ۱۲ برنامه شاخص در آموزش و پرورش ویژه هفته معلم خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.


طباطبایی ادامه داد: برگزاری جشن ویژه معلمان و خانواده آنها در سالن چند منظوره فرمانداری پنجشنبه شب و تجلیل خانوادگی از مقام معلم و تهیه کلیپ در راستای شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی از برنامه‌های شاخص این هفته می‌باشد.


وی در ادامه از ساخت و تکمیل شش طرح آموزشی در شهرستان خبر داد و گفت:یکی از این پروژ‌ها در مهرماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد