Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@23:37:14 GMT

آتش سوزی در کارگاه تراشکاری/ نگهبان جان باخت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۴۱۳۸

آتش سوزی در کارگاه تراشکاری/ نگهبان جان باخت

جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۷.۲۱ دقیقه صبح شنبه در یک کارگاه صنعتی واقع در جاده خاوران شهرک صنعتی لپه زنک به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: آتش نشانان سریعاً از سه ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی شامل بالابر، تانکر آب و خودروی تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: به دلیل وجود سیلندرهای اکسیژن و همچنین گاز مایع و اکسیژن و قرار داشتن حجم زیادی از شلنگ‌های هیدرولیکی و فشار قوی این آتش سوزی در یک کارگاه تراشکاری به وسعت ۱۶۰ متر که مسقف هم بود رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی افزود: در بخش انتهایی این کارگاه یک سازه فلزی در دو طبقه ایجاد شده بود تا نگهبان به عنوان دفتر کار و محل استراحت از آن استفاده کند طبق اطلاعات اولیه نگهبان در محل حضور داشت و آتش نشانان همزمان که آتش را خاموش می‌کردند به دنبال پیدا کردن نگهبان هم بودند.

وی گفت: آتش نشانان سرانجام توانستند نگهبان را از سازه که بخش اعظمی از آن تخریب شده بود خارج کنند و تحویل عوامل اورژانس دهند، متأسفانه این نگهبان که از اتباع افغانستان بود و ۳۲ سال داشت به دلیل سوختگی زیاد جان خود را از دست داد.

وی در پایان افزود: آتش خاموش شده است و آتش نشانان برای لکه گیری و ایمن سازی در محل حضور دارند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی حادثه تهران پارسی خبر آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد

اردشیر هوشیار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شامگاه سه شنبه خودروی پرایدی که در جایگاه سوخت سی ان جی حانبازان اقدام به سوختگیری می کرد دچار آتش سوزی شده و به دلیل شدت حریق در آتش سوخت.

رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: بر اثر آتش سوزی جایگاه جانبازان در حال حاضر امکان سوخت گیری در این جایگاه وجود ندارد و مسوولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

کد خبر 6093653

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس