Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:54:47 GMT

رمان «راز باغ متروک» برای چهارمین بار منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۴۱۸۰

رمان «راز باغ متروک» برای چهارمین بار منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، این کتاب از مجموعه «رمان نوجوان امروز» اولین بار در سال ۱۳۹۱ برای نوجوانان بالای ۱۵ سال در قطع رقعی منتشر شد.

«راز باغ متروک» داستان معلمی است که به تازگی به روستایی به نام حکیم‌آباد رفته است. او به دنبال ردی از پدربزرگش، به گل‌تپه، روستای مجاور حکیم‌آباد می‌رود تا شاید نشانه‌ای از او بیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، چهار دانش‌آموز مدرسه که درباره وجه تسمیه یا علت نام‌گذاری روستا تحقیق می‌کنند، با راهنمایی «بابا مراد» پیرترین مرد روستا به باغ متروک حکیم می‌روند تا صندوقچه با ارزشی را که حکیم داشته، بیابند. سرانجام پس از ماجراهای زیاد، بچه‌ها موفق به کشف آن صندوقچه می‌شوند و پس از باز کردن آن، معلوم می‌شود که...

این رمان ۱۱۲ صفحه‌ای در چاپ چهارم با شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است تا شمارگان آن در مجموع به ۲۰ هزار نسخه برسد.

کتاب «راز باغ متروک» با قیمت ۱۵ هزار تومان در سایت فروش اینترنتی محصولات کانون در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هنری در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

کد خبر 5093581 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب کودک معرفی کتاب معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تازه های نشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایزه جلال آل احمد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ویروس کرونا کتابخانه ترجمه درگذشت چهره ها مد و لباس رایزنی فرهنگی علوم انسانی باغ متروک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد

به گزارش قدس خراسان،متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.
دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت‌آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.
وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • حکیم یا بردپیت؟
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر