Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ قیمت مسکن در تهران در یک سال اخیر رشد چشمگیری داشته است؛ چنانچه در بازه زمانی مشابه سال گذشته فقط یک آپارتمان بالای 100میلیون تومان (به ازای هر مترمربع) معامله شده بود، در حالی که این روزها تعداد این آپارتمان‌ها به حدود 50مورد رسیده است. اغلب آپارتمان‌های گران تهران در منطقه یک قرار گرفته است؛ متوسط قیمت مسکن در این منطقه بسیار بالاست و تعداد معاملات با قیمت‌های نجومی نیز در این منطقه زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

منطقه 3 و 6 نیز از مناطقی است که معاملات گران قیمت زیادی در آن مشاهده می‌شود و به گفته معاون وزیر راه، متوسط قیمت مسکن در تهران بدون منطقه یک، سه و شش، 18میلیون تومان است.

یک واحد آپارتمان 216متری و 33سال ساخت در زعفرانیه متری 194میلیون تومان معامله شد که گران‌ترین آپارتمان معامله‌شده در تهران بوده است. دومین آپارتمان گران قیمت تهران نیز مربوط به واحدی 220متری و نوساز در سعادت‌آباد است؛ این خانه متری 181میلیون و 143هزار تومان به فروش رفت.

شهرک غرب یکی از گران‌ترین محله‌های تهران در منطقه2 شهرداری است. یک واحد آپارتمان 245متری و نوساز در این محله متری 155میلیون و 669هزار تومان فروخته شد. همچنین یک واحد آپارتمان 300متری در سهروردی با قیمت 48میلیارد و 500میلیون تومان، یعنی متری 161میلیون و 666هزار تومان معامله شد.

واحدی 280متری و نوساز در دروس متری 108میلیون تومان معامله شد. گران‌ترین واحد معامله‌شده در تهران طی 45ورز اخیر نیز مربوط به واحدی 900متری و 49سال ساخت در اختیاریه است؛ قیمت معامله این واحد 99میلیارد تومان بود. یک واحد آپارتمان 92متری و نوساز در قیطریه متری 104میلیون و 891هزار تومان و واحدی 52متری و 9سال ساخت در تجریش متری 107میلیون تومان معامله شد.

قیمت مسکن برای واحدی 426متری در اسدآباد 66میلیارد و برای واحدی 184متری و 3سال ساخت در نیاوران 17میلیارد و 530میلیون تومان بوده است.

پربیننده ترین قدیمی‌ترین آپارتمان‌های تهران چند؟ آپارتمان‌های ۳ میلیاردی قلب تهران +جدول معاملات رشد قیمت مسکن ارزان، ارزانی خانه‌های لوکس متوسط قیمت مسکن در تهران ۲۰میلیون تومان است شروع زندگی، چند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن اجاره آپارتمان قیمت آپارتمان خرید خانه قیمت روز مسکن قیمت مسکن در تهران خرید و فروش مسکن قیمت آپارتمان در تهران قیمت مسکن تهران قیمت روز آپارتمان قیمت روز مسکن در تهران خرید خانه در تهران قیمت خانه قیمت روز خانه خرید و فروش آپارتمان خرید و فروش خانه لیست قیمت مسکن قیمت مسکن99 قیمت مسکن در سال99 قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران در سال 99 قیمت آپارتمان در سال 99 یک واحد آپارتمان تومان معامله شد قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

در این جلسه ۲۳۰ کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار ۷۹ کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، ۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

تسنیم در گزارشی نوشت: براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901535

دیگر خبرها

  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!