Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «غلامرضا مرتضوی» روز شنبه در جلسه هماهنگی قرارگاه شهید سلیمانی در فرمانداری افزود: وضعیت شهرستان از روزهای اخیر از سطح هشدار و قرمز به وضعیت نارنجی تغییر پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مهمترین نگرانی ما مهمانی‌های شب یلدای امسال است، گفت: موفقیت در مدیریت بیماری کرونا به رفتار جامعه بستگی دارد و به طور قطع اگر بخواهیم در شب یلدای امسال همچون سال‌های قبل رفتار کنیم با وضعیت خوبی مواجه نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار سنقر و کلیایی ادامه داد: از بزرگان، فعالان فرهنگی و مجازی شهرستان درخواست دارم که کمک کنند آداب و رسوم شب چله امسال در شهرستان به سمت و سوی برگزاری در فضای مجازی برود.

رییس قرارگاه شهید سلیمانی در شهرستان سنقر و کلیایی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد مطلوب این قرارگاه در شهرستان اشاره کرد و افزود: شناسایی مبتلایان بی‌اطلاع و ناقل ویروس کرونا یکی از اصلی‌ترین اهداف طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی گفت: در سایه همکاری خوب آحاد مردم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های هوشمند، میانگین تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در سطح شهرستان روند کاهشی داشته است.

مرتضوی ابراز امیدواری کرد با مشارکت سازنده مردم شهرستان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات و با اجرای هرچه بهتر محدودیت ها و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای داوطلب بسیج مردمی، مرکز بهداشت و هلال احمر بتوانیم تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا را به کمترین میزان ممکن برسانیم.

فرماندار سنقر و کلیایی از مردم شهرستان درخواست کرد با پرهیز از حضور در اجتماعات و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با در خانه ماندن به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری به حفظ سلامتی خود و جامعه اهمیت دهند و به طور قطع در صورت رعایت نکردن موارد فوق شرایط پیش آمده پایدار نخواهد ماند.

شهرستان سنقر و کلیایی در ۸۵ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و بیش از ۸۲ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سنقر شب یلدا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سنقر شب یلدا ویروس کرونا سنقر شب یلدا اخبار کنکور سنقر و کلیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف عتیقه جات هخامنشی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چالوس، محسن سلیمانی  فرمانده انتطامی چالوس در جمع خبرنگاران  در چالوس اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی  افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.
 
سرهنگ سلیمانی گفت: در این عملیات اشیا تاریخی به تعداد 308 قطعه، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی و مروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی و عصر اسلام کشف شد.

فرمانده انتظامی چالوس تصریح کرد: این اشیاء کشف شده توسط کارشناس میراث فرهنگی تایید شده اما هنوز قیمت گذاری نشده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عامل خطر ابتلا به آلزایمر شناسایی شد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • التهاب عامل کلیدی در پیشرفت آرتروز زانو
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد