Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال افزایش قیمت اجناس در بازار کامیون داران شهرستان سراوان علاوه بر اینکه خواستار افزایش هزینه حمل بار شدند از مسئولان خواستند تا نسبت به توزیع لاستیک و روغن موتور یارانه‌ای نیز اقدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، در پی افزایش قیمت ماسه در شهرستان سراوان برخی از کامیون داران نسبت به عدم افزایش هزینه حمل با توجه به گرانی ها و تورم موجود گلایه کرده و خواستار افزایش هزینه حمل و یا توزیع لاستیک و روغن موتور یارانه ای شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر کامیون 3 فرصت شغلی ایجاد کرد

دهواری یکی از کامیون داران به خبرنگار ما گفت: به تازگی فروشگاه تعاونی دهیاران در شهرستان سراوان جهت صدور حواله راه اندازی شده که این موضوع معطلی کامیون داران را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: اگر مسئولین قصد نظارت و جلوگیری از گران فروشی را دارند بهتر است که در محل سنگ شکن ها هنگام تحویل بار برگه باسکول صادر شود و اگر گران تر از نرخ تعیین شده ماسه به فروش رسید با فرد خاطی برخورد کنند.

این کامیون دار سراوانی افزود: در حال حاضر قیمت یک جفت لاستیک ماشین سنگین 10 تن بدون تیوپ 12 و نیم تا 13 میلیون تومان و هزینه تعمیر موتور 200 میلیون تومان است که این ها با خرج و دخل این قشر همخوانی ندارد.

دهواری خاطر نشان کرد: اگر سنگ شکن دغدغه دارد و قیمت ماسه را از 200 هزار تومان تا 500 هزار تومان افزایش داده، کامیون دارها نیز دخواهان افزایش هزینه مل بار هستند تا از این طریق امرار معاش کنند.

وی عنوان کرد: همیشه می گویند که کامیون داران سهمیه گازوئیل خود را می فروشند و فعالیت نمی کنند اما وقتی که در ماه بیشتر از 10 روز نمی توانند گازوئیل دریافت کنند چطور سوخت را به فروش می رسانند؟

به گفته این کامیون دار سراوانی به ازای هر کامیون برای سه نفر ایجاد شغل شده است اما در حال حاضر فقط در طول روز یک بار می توانند اقدام به حمل ماسه کنند، پس انتظار دارند زمانی که قیمت ماسه افزایش یافته هزینه حمل هم افزایش یابد.

دهواری در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: اگر مسئولان هزینه حمل را افزایش نمی‌دهند حداقل اقدام به توزیع لاستیک و روغن موتور یارانه ای در بین کامیون‌داران کنند.

فروش ماسه با قیمت مصوب در سراوان

در همین راستا مسعود ملازهی، رئیس اداره صمت شهرستان سراوان به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر ماسه با قیمت مصوب در شهرستان سراوان به فروش می رسد.

وی افزود:  دفتر فروش برای جلوگیری از گران فروشی در شهرستان سراوان راه اندازی شده و نرخ مصوب از سوی ستاد تنظیم بازار شهرستان هم قیمت شهرستان های خاش، زاهدان و ایرانشهر تعیین شده است.

رئیس اداره صمت شهرستان سراوان ادامه داد: دفتر فروش ماسه را باقیمت مصوب در محل فروش تنی 25 هزار و در محل مصرف کننده تنی 60 هزار به فروش می رساند اما در گذشته کامیون دار ماسه را با قیمت یک میلیون و 200 هزار تومان میان مردم توزیع می کرد  که در حال حاضر با راه اندازی دفتر فروش هر بار حدود 800 تومان خواهد بود.

ملازهی  با اشاره به اینکه در شهرستان سراوان قریب به 3 هزار کامیون وجود دارد، خاطر نشان کرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار شهرستان سراوان هر کامیونی که فعالیت نداشته باشد، سوخت آن قطع می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: توزیع لاستیک و روغن موتور شهرستان سراوان کامیون داران افزایش هزینه حال حاضر هزینه حمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان

سیدمسعود حسینی گفت: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: بسته‌های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • عرضه خودرو جدید KMC EJ7 در سامانه یکپارچه + قیمت و مشخصات
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست انداز
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست‌انداز