Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با تاکید بر نمایش تمام عیار توان داخلی در خرمشهر، از پیشرفت ساخت و تکمیل سکوهای میادین فروزان و رسالت و تلاش برای تكمیل سكوهای جدید میدان ابوذر در كارگاه های مستقر در خرمشهر خبر داد.

علیرضا سلمان‌زاده در جریان بازدید ۲۰ آذرماه از یارد خرمشهر با اشاره به روند پیشرفت پروژه های فروزان و‌ رسالت، توضیح داد: این بازدید به منظور بررسی پیشرفت طرح های Epc /Epd برای نگهداشت و افزایش توان تولید نفت خام در میادین دریایی فلات قاره بود و هدف از سفر به خرمشهر کسب اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های فروزان و رسالت و همچنین روند تكمیل ساخت سكوهای A۲۰ و A۲۱ میدان ابوذر و راه های رفع مشكلات و تسریع اجرای آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به پیشرفت و تكمیل عمده پروژه‌های فازهای پارس جنوبی و پایان فعالیت های كارگاهی، شاهد تحرکات جدیدی با شروع پروژه های رسالت و فروزان در كارگاه ساخت تاسیسات دریایی در شهر خرمشهر هستیم که موجب خرسندی و‌ رضایت مجموعه فلات قاره است.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره با اشاره به اینکه انتظار بر این است با به ثمر رسیدن تلاش ها و تسریع در ساخت سکوهای دریایی پروژه‌های رسالت و فروزان و به ویژه میدان مشترک فروزان گامی در راستای افزایش تولید و نگهداشت توان آن برداشته شود، افزود: خوشبختانه امروز از نزدیک شاهد تلاش های همکارانمان در شرکت تاسیسات دریایی بودیم که روند مناسب و قابل توجه بود.

وی با تاکید براینکه سراسر ایران به شهر خرمشهر دین دارند، در خصوص افرایش اشتغالزایی در این شهر گفت: با تحرک و فعالیت مجدد در یارد تاسیسات دریایی شاهد ایجاد اشتغال و به کارگیری نیروهای این شهر عزیز و همچنین شهر آبادان در پروژه‌ها خواهیم بود و امیدواریم این روند رو به رشد باشد. همچنین انتظار می رود‌ تا این پروژه ها نیز سهم خود را در شکوفایی این شهرها ایفا کنند.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره افزود: در ادامه، از كارگاه ساخت پروژه سكوهای A۲۰ و A۲۱ ابوذر بازدید و روند پیشرفت آن بررسی شد؛ خوشبختانه مراحل ساخت به خوبی در حال پیشرفت است و از نزدیک شاهد فعالیت شرکت پیمانکار بودیم.

میدان نفتی رسالت

سلمان زاده با تاکید بر اینکه نصب تجهیزات و به کارگیری پیمانکاران داخلی، نمایانگر توان داخلی است، ادامه داد: برای ما نیز جای خوشحالی دارد که روند تكمیل ساخت این دو سکو از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده در پایان سال ۱۴۰۰ پروژه به مراحل نهایی خواهد رسید. همچنین با نصب سکوها و انجام عملیات حفاری چاه های جدید شاهد افزایش تولید در میدان ابوذر خواهیم بود.

در این بازدید جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان نیز سلمان زاده را همراهی می کرد.

تشریح آخرین اقدام‌های تاسیسات دریایی برای تکمیل پروژه سکوهای فلات قاره

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی در جریان بازید مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت نفت فلات قاره از پروژه های مشترک این دو شرکت در شهر خرمشهر، درباره روند این بازدید گفت: طی بازدیدی که مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره و همراهان داشتند، وضعیت پروژه فروزان و مقدمات پروژه رسالت تشریح شد.

سعید وفاپورافزود: در پروژه فروزان برنامه و راهبرد شرکت تاسیسات دریایی و وضعیت پروژه نیز به همراه تجهیزات موجود تشریح شد. با توجه به استراتژیک بودن این پروژه برنامه راهبردی شرکت و مراحل ساخت تا مرحله راه‌اندازی و نصب آن نیز توضیح داده شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی در خصوص پروژه رسالت نیز توضیح داد: موقعیت جکت و پلتفرم این پروژه، زمان بندی و تامین مواد اولیه و برنامه شرکت برای حمل دکل حفاری نیز تشریح شد.

وفاپور با تاکید براینکه سفارشات مواد اولیه و تجهیزات هر دو پروژه در حال انجام است، تصریح کرد: امیدواریم طی زمان بندی که ارائه شده بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم و پروژه را نیز به پایان برسانیم و لازم به ذکر است تا از همکاری و حمایت کارفرمای محترم نیز برای به ثمر رسیدن این پروژه قدردانی کنم.

وی در خصوص مسئولیت اجتماعی تاسیسات دریایی در منطقه خرمشهر و آبادان نیز اظهار کرد: به‌کارگیری حداکثری نیروهای بومی در این مناطق امکان‌پذیر است. زمانی بیش از چند هزار نیرو در این منطقه مشغول به کار  بودند اما در چند سال اخیر رکود اقتصادی باعث احساس سرخوردگی یا عدم گردش پولی و کاری در منطقه شده است.

میدان نفتی ابوذر

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی اظهار امیدواری کرد، با این دو پروژه حداکثر نیروی بومی ممکن را در یارد تاسیسات دریایی به کار خواهیم گرفت؛ بازدیدهایی که با حضور تیم ارشد مدیریتی هر دو شرکت تاسیسات دریایی و فلات قاره برگزار می‌شود، دلگرمی و انرژی خاصی به کارکنان هر دو شرکت خواهد داد و لایه‌های مدیران میانی و کارشناسان با دلگرمی بیشتری در این دو پروژه ایفای نقش خواهند کرد.

برچسب هامیدان رسالت میدان نفتی ابوذر میدان نفتی مشترک فروزان

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: میدان رسالت میدان نفتی ابوذر میدان نفتی مشترک فروزان آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ساخت تاسیسات دریایی تاسیسات دریایی میدان نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار

دریافت 26 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود نماهنگ «نحن المنتقمون» را به خوانندگی ابوذر روحی خواننده قطعه مشهور «سلام فرمانده» منتشر کرد.

در این نماهنگ مرتضی باغبانی شاعر، احسان جوادی آهنگساز و سیدامیرحسین موسوی تدوین دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

ابوذر روحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره پروژه «نحن المنتقمون» توضیح داده بود: آنچه در این پروژه برای گروه تولید از درجه اهمیت برخوردار بود تولید یک نماهنگ جدید با موضوع محور مقاومت در قالب نماهنگ ۲ زبانه عربی و فارسی است که در آن مضامین جبهه مقاومت و قدردانی از رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان، عراق، یمن و فلسطین اشغالی مورد توجه است. مضامینی چون «لبنانی قوت ما»، «عراق افتخار ما»، «ایرانی ارتش ما»، «یمن عهد ما»، «غزه صبر ما»، «ای صهیونیست‌ها ما مقاومت هستیم، ما انتقام جویانیم» که تلاش شده در قالبی متفاوت برای مخاطبان ارایه شود.

این خواننده آثار انقلابی بیان کرد: البته پیش از این قرار بود ما درباره «عملیات وعده صادق» نماهنگی را تولید کنیم اما چون می‌خواستیم تمام تلاش و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت در دنیا پیش روی مخاطبان قرار گیرد، فضای گسترده‌تری را طراح کردیم. در این چارچوب قسمت اول نماهنگ درباره مظلومیت مردم غزه، قسمت دوم درباره قدرت جبهه مقاومت و قسمت سوم در راستای قدردانی از شهدای گرانقدر جبهه مقاومت است که دربرگیرنده تفاوت‌هایی هم هست.

کد خبر 6091187 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار