Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل گفت: ۱۳ شهرستان استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند و تنها گمیشان در استان در وضعیت قرمز قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» ظهر امروز (شنبه 22 آذر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: نزدیک به 100 بیمار نسبت به هفته گذشته بیماران ما کاهش یافته و تعداد بیماران ما به 519 بیمار بستری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در شهرهای بندرترکمن، مراوه تپه، گمیشان و آق قلا شاهد شیب افزایشی بیماران کرونا در هفته گذشته بودیم و از روز چهارشنبه هفته گذشته شاهد کاهش بیماران در همه شهرستان های استان گلستان هستیم.

 

فاضل بیان کرد: طبق اعلام ستاد ملی کرونا در کل کشور 12 شهرستان  وضعیت قرمز کرونا دارد که در استان گلستان گمیشان در وضعیت قرمز کرونا است و سه شهرستان گلوگاه، نکا و بهشهر نیز در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارد و به دلیل همجواری نگرانی هایی برای شهرستان های همجوار در استان مثل کردکوی و بندرگز داریم.

 

وی گفت: امیدواریم با علائم جدید ستاد کرونا که در روزهای دوشنبه اعلام می شود شرایط گمیشان نیز به وضعیت نارنجی تبدیل شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه مشاغل گروه یک و دو می توانند در وضعیت نارنجی فعالیت داشته باشند، بیان کرد: محدودیت های تردد از ساعت 21 الی چهار صبح در شهرهای نارنجی برقرار است و در شهرهای زیر 200 هزار نفر که در وضعیت نارنجی قرار دارند براساس نظر ستاد استانی کرونا تصمیم گیری می شود.

 

فاضل تاکید کرد: کلاله، مراوه تپه و گنبد کاووس وضعیت آنها به گونه ای است که نسبت به دیگر شهرستان ها وضعیت بهتری دارند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا وضعیت قرمز وضعیت نارنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر

دریافت 42 MB

فیلم: رضا رمضانی

کد خبر 6095401

دیگر خبرها

  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • هوای اصفهان سالم است/ شاخص شاهین‌شهر و زرین‌شهر بر مدار نارنجی
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • هوای سه شهر درمدار نارنجی
  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت