Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل .رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 51 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و 10 بیمار جان خود را از دست داده است.

شهرام حبیب‌زاده 22 آذر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: از 51 بیمار بستری شده جدید، 37 نفر از اردبیل، 4 نفر از مشگین‌شهر، 4  نفر از پارس‌آباد، 2 نفر از گرمی، 1 نفر از بیله‌سوار و 3 نفر از خلخال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین 67 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.
حبیب‌زاده با بیان اینکه سه شهرستان استان اردبیل در وضعیت قرمز قرار دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 408 نفر است که از این تعداد قرار دارند.
به گفته وی هم‌اکنون وضعیت شهرستان‌های اردبیل، بیله‌سوار و پارس‌آباد همچنان قرمز بوده و سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز در وضعیت هشدار (نارنجی) هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس پروتکل های بهداشتی وضعیت قرمز استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی

معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور ضمن تشریح وضعیت استان خراسان جنوبی پس از سیلاب و آب‌گرفتگی از بسته‌شدن برخی محور‌ها در این استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین ظفری، سخنگو و معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص وضعیت بارندگی‌های استان خراسان جنوبی بیان کرد: سد‌های شوسف و چهار فرسخ پرشده است و سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شده است.

وی افزود: به علت ورود سیل به محور خوسف به قله زری، تردد تنها با خوردو‌های کمک‌دار مقدور است. تاکنون جان‌باخته و تخریب واحد مسکونی گزارش نشده است.

ظفری در ادامه گفت: وضعیت بارش در شهرستان خوسف بیشتر از باقی نقاط استان است و بیشترین بارش مربوط به شهرستان خوسف روستای بیشه با بیش از ۵۸ میلیمتر است. سیل و آب‌گرفتگی در باقی نقاط استان به صورت عادی است.

وی همچنین در خصوص وضعیت محور‌های استان خراسان جنوبی ناشی از سیل بیان کرد: تمامی محور‌های بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی، آب‌نما‌ها بسته است.

وی افزود: محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد نیز به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین محور عشق‌آباد به بردسکن مسدود است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • حس خوب حمایت
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود