Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، «کریستف دائوم» تصور می کند شرایط تیمی همچون بایرلورکوزن در فصل جاری خوب است تا جایی که حتی می تواند به سلطه 8 ساله مونیخی ها خاتمه داده و قهرمان بوندس لیگا شود.

پیشکسوت 67 ساله در مصاحبه با بیلد گفت: اگر بایرلورکوزن بتواند قهرمان بوندس لیگا شود، برای فوتبال آلمان خیلی خوب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنوقت اتفاق شگفت انگیزی در سطح لیگ رخ خواهد داد.

وی افزود: در فصل جاری اتفاقات شگفت انگیزی برای همه رخ داده و خیلی ها شانس دارند. از این جهت بایرلورکوزن مثل فصل جاری باید با ثبات بماند همانگونه که تاکنون بوده است.

تیم لورکوزن که زمانی هدایتش برعهده دائوم بود، تا قبل از بازی هفته یازدهم بوندس لیگا با یک امتیاز کمتر نسبت به بایرن مونیخ در رده دوم بوندس لیگاست.

دائوم که خود در سال 1992 با اشتوتگارت قهرمان بوندس لیگا شد، تحت تاثیر روحیه جدیدی است که توسط «پتر بوش»، سرمربی هلندی و کنونی تیم به لورکوزنی ها تزریق شده است.

مربی قدیمی ژرمنی عنوان کرد: این نکته که بایر به یکباره بردهای قاطعی را کسب می کند، گامی صحیح است که با افکار جدید تیم برای کسب نتیجه همخوانی دارد. به همین خاطر باید از فرناندو کارو، مدیر تجاری لورکوزن بابت این تلاش ها تشکرکنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان بایرن مونیخ بوندس لیگا قهرمانی لورکوزن بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند

تیم زیر ۱۲ سال دختران ایران به مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یافت.

طرفداری | رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شد که تیم ملی دختران ایران به مقام قهرمانی آن دست یافت.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی که با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند، با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند