Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در جمع شورای اسلامی شهر دوراهک شهرستان دیر بیان کرد: برای اشتغال جوانان در شرکت‌ها و پتروشیمی‌های مستقر در پارس جنوبی برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است.

او ادامه داد: برای این منظور کارگروه اشتغال در چهار شهرستان جنوبی استان تشکیل و رایزنی‌ها با مدیران عامل شرکت‌ها و هلدینگ‌ها آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: نقطه هدف ما در بحث اشتغال تحقق ۵۰ درصد جذب نیرو‌های بومی در پارس جنوبی است و انتظار داریم که در بخشی از شرکت‌ها بالاتر از این رقم تحقق پیدا کند.

احمدی گفت: در آینده نزدیک تعدادی از پتروشیمی‌ها وارد مدار تولید می‌شوند که از این شرکت‌ها قول جذب نیروی بومی داده اند.

او در رابطه با بهداشت و درمان مناطق جنوبی استان بوشهر بیان کرد: اگر چه ما هنوز به خدمات دهی و امکانات و تجهیزات بیمارستان‌ها ایراد داریم، اما در این مدت خدمات و کمک‌های خوبی برای تجهیز و تکمیل چهار بیمارستان جنوبی استان شده است که پیگیر هستیم این تجهیزات ادامه پیدا کند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بیمارستان کنگان یک دستگاه اکسیژن ساز با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال استقرار پیدا کرده و طرح توسعه بیمارستان جم با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

احمدی ادامه داد: همچنین وزیر راه و شهریازی دستور تجهیز بیمارستان عسلویه راصادر کرده و بیمارستان دیر هم اتاق عمل، پزشک متخصص تامین شده و برای پانسیون پزشکان آن هم پیگیر هستیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارس جنوبی اشتغال جوانان نیروهای بومی صنعت نفت شورای اسلامی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «والنتینا ماتوینکو» (Valentina Matviyenko) رئیس شورای فدراسیون روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که آنچه غرب در خصوص نابودی روسیه در سر کی پروراند، تحقق پذیر نخواهد بود.

رئیس شورای فدراسیون روسیه در این خصوص ادامه داد: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد.

رئیس شورای فدراسیون روسیه در این خصوص اضافه کرد: غرب مدت‌ها است رویای نابودی روسیه را در سر دارد؛ اما این رویا هرگز محقق نخواهد شد. روسیه یک کشور مستقل قدرتمند است که سیاست خارجی باز و مستقل خود را دنبال می کند.

وی پیشتر در سخنانی گفته بود: شرکت کشورهای سراسر جهان در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) تایید می کند که منزوی کردن روسیه غیرممکن است. علیرغم تلاش های غرب برای انزوای مسکو به ویژه پس از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، اما آن ها هرگز نمی توانند کشورما را شکست دهند.

کد خبر 6091296

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • بیش از ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند