Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت چینی «cnBeta»، به نظر می‌رسد آیپد نسل نهم کوپرتینویی‌ها شباهت زیادی به آیپد نسل هشتم دارد؛ هرچند تفاوت‌های جزئی نیز در آن دیده می‌شود.

نسل بعدی آیپد اپل با نمایشگر بزرگتر 10.5 اینچی LED، چیپست قدرتمند A13 بایونیک، 4 گیگابایت رم و بهره‌مندی از طراحی باریک‌تر و سبک‌تر سه ماهه دوم سال 2021 رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش‌ مربوطه، آیپد جدید کماکان از دکمه هوم مجهز به تاچ آیدی و پورت لایتنینگ بهره می‌برد.

 

 

 

با استفاده از شاسی و پنل جلوی نسل سوم آیپد ایر می‌توان نمایشگر بزرگتر 10.5 اینچی و طراحی باریک‌تری در اختیار داشت.  چنین رویکردی بسیار منطقی هم به نظر می‌رسد. برای مثال طراحی نسل اول آیپد ایر برای آیپد نسل پنجم، طراحی آیپد پرو 10.5 اینچی برای نسل سوم آیپد ایر و طراحی آیپد پرو 11 اینچی برای نسل چهارم آیپد ایر به کار گرفته شد.

نسل سوم ‌آیپد ایر در مقایسه با نسل هشتم 32 گرم سبک‌تر و 1.4 میلی‌متر ضخیم‌تر است و از نمایشگر 10.5 اینچی و پورت لایتنینگ و دکمه هوم بهره می‌برد. استفاده مجدد از این طراحی به اپل کمک می‌کند تا هزینه‌های آیپد را کاهش دهد.

اواخر شهریورماه، اپل در سالگرد 10 سالگی آیپد، نسل هشتم این تبلت را معرفی کرد که قدرت پردازش فوق العاده را در کنار همان طراحی آشنا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آیپد نسل هشتم از نمایشگر 10.2 اینچی رتینا برخوردار است که با قلم اپل پنسل سازگاری دارد و از چیپست 7 نانومتری A12 بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد کوپرتینونشین‌ها قصد دارند نسل بعدی آیپد را زودتر از آنچه انتظارش می‌رود، رونمایی کنند. از سوی دیگر آیپد نسل نهم به جای ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایت از حافه 64 گیگابایتی بهره خواهد برد و با قیمت 299 دلار به بازار خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اپل آیپد نمایشگر آیپد ایر نسل هشتم آیپد نسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید