Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی میناخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این تیم ها بطور ۲۴ ساعته در سه راهدارخانه نزدیک به این گردنه های ارتباطی مستقر هستند تا در صورت لزوم به یاری و مدد رانندگان و خودروهای گرفتار در میان برف و کولاک، بشتابند.

وی با بیان اینکه ۳۹ تیم ثابت پلیس راه استان زنجان طی ۱۳ هفته آتی، آماده برای امدادرسانی در سطح جاده های ارتباطی زنجان هستند، اظهار داشت: روزانه بیش از ۵۰ تیم غیرثابت نیز مدام در حال گشت زنی هستند که علاوه بر کنترل تردد وسایط نقلیه در سطح مسیرهای ارتباطی این استان در صورت نیاز به کمک تیم های ثابت نیز خواهند شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میناخانی تصریح کرد: در زمان حاضر ترافیک در سطح مسیرهای ارتباطی استان زنجان عادی و روان است و از رانندگان خودروها نیز انتظار می رود به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بیش از پیش، پایبند باشند تا در این روزهای زمستانی شاهد وقوع حوادث جاده ای نباشیم.

وی اظهار داشت: رعایت فاصله طولی و حرکت با سرعت مجاز و مطمئنه و پرهیز از هرگونه تخلفات حادثه ساز دیگر در پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی بسیار نقش آفرین است و گشت پلیس نیز در صورت مواجهه با رانندگان خاطی بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، طی ۶ ماهه نخست امسال (۹۹) ۱۵۱ نفر بر اثر حوادث ناشی از تصادفات رانندگی در جاده های این استان جان باختند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۱۵۰ نفر بود.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.  

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا انتظامی زنجان پلیس راهور ناجا انتظامی زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد

 حسینی نژاد، فرماندار زرند گفت: راه‌های محور زرند، راور و کوهبنان کیلومتر ۱۷ تا ۲۴ گردنده ده علیرضا به علت بارش شدید با جاری شدن آب از بالا دست و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

 امیری، رئیس راهداری زرند گفت: در پی بارش شدید باران و  ریزش کوه راه ارتباطی روستای دهستان حتکن مسدود شده است. 

وی افزود: با تلاش ۸ ساعته راهداری زرند و پلیس راه زرند و یزد این مسیر بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد