Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:12:16 GMT

رسمی؛ آل کثیر پرسپولیس را در فینال همراهی نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۶۵۶۲

رسمی؛ آل کثیر پرسپولیس را در فینال همراهی نمی‌کند

سرپرست پرسپولیس خبر از قطعی بودن محرومیت عیسی آل کثیر در دیدار فینال لیگ قهرمانان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طی روزهای اخیر تلاش زیادی برای شکستن رای محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر از سوی باشگاه پرسپولیس شکل گرفته بود، این موضوع محقق نشد و این مهاجم قادر به همراهی تیم در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آل کثیر که با ثبت چهار گل سهم زیادی در صعود پرسپولیس به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت، به دلیل شادی گلش مقابل پاختاکور ازبکستان در اتهام توهین نژادپرستی قرار گرفته بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا بر این اساس او را با محرومیت شش ماهه مواجه کرد و جلسه انضباطی برای بررسی این حکم نیز نتیجه بخش نبود تا پرسپولیس شکایت خود را به فیفا برای عبور از این رای ارسال کند.

 

اکنون در فاصله 7 روز مانده به فینال و در شرایطی که طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر بخشودگی احتمالی آل کثیر شکل گرفته بود، افشین پیروانی سرپرست این تیم اعلام کرد که این مهاجم قادر به همراهی تیم در دوحه نخواهد بود: ما برای بردن آقای عیسی آل کثیر محدودیت داریم، در حق او اجحاف شد و نمی‌توانیم او را ببریم. کلیه نفرات می‌رویم که آنجا باهم باشیم. از کسانی که تلاش می‌کنند پرسپولیس در آرامش به فینال برود، تشکر دارم و آرزو دارم دعای خیر مردم ایران بدرقه راه ما باشد.

 

عیسی آل کثیر پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس تهران عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال ژاپن با برتری مقابل ازبکستان قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا از ساعت ۱۹ امشب بین ژاپن و ازبکستان در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شد که در نهایت سامورایی‌ها با تک گل فوکی یامادا در دقیقه ۱+۹۰ به برتری رسیدند و برای دومین بار قهرمان این تورنمنت شدند.

نکته قابل توجه اعلام پنالتی به سود ازبک‌ها در آخرین لحظات وقت اضافی ۱۰ دقیقه‌ای بازی، پس از برخورد توپ به دست هیروکی ساکینه از طریق VAR بود که با این وجود لئو کوکوبو، دروازه‌بان سامورایی توانست ضربه پنالتی عمرعلی رحمان‌علیف را در دقیقه ۱۰۰ مهار کند تا شاگردان تیمور کاپادزه برای دومین دوره متوالی با وجود حضور در فینال از کسب جام ناکام بمانند.

با این نتیجه ژاپن به پرافتخارترین تیم این تورنمنت تبدیل شد و از عراق، عربستان، ازبکستان و کره‌جنوبی با یک قهرمانی پیش افتاد. این ۲ تیم در کنار عراق، نمایندگان آسیا در المپیک پاریس هستند.

موعود بنیادی‌فر، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری کشورمان قضاوت فینال را برعهده داشتند. روبرتو، مانچینی سرمربی مشهور ایتالیایی تیم ملی عربستان از تماشاگران ویژه بازی بود.

دیگر خبرها

  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن