Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:33:13 GMT

چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۶۷۲۵

چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با داشتن اپلیکیشن مخصوص خودتان، از کسب و کارهای مشابه متمایز شده و برند خاص و پربازدیدی خواهید داشت. اما آیا برای داشتن یک اپلیکیشن لازم است حتماً آن را سفارش دهید؟ این مسئله به میزان انتظار شما از جزئیات اپ مورد نظرتان بستگی دارد. یک اپلیکیشن ساز آنلاین در ساخت کلیات یک اپ محدودیتی ندارد و تمامی امکانات یک اپ را در یک اپلیکیشن ساز حرفه ای خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع کلیت اپ توسط اپلیکیشن ساز برای شما آماده شده است، بنابراین چه اپ را سفارش دهید و چند میلیون تومان هزینه کنید، چه آن را با اپلیکیشن ساز بسازید و هزینه تان جزئی باشد، نتیجه مشابه خواهد بود و تفاوت در جزئیات اپ شماست.

اگر قصد ساخت یک اپ را برای کسب و کارتان دارید یا محتوای ارزشمندی برای ارائه دارید که اپلیکیشن را درگاه مناسبی برای ارائه آن می‌دانید، با ما همراه باشید تا با مزایا و معایب ساخت اپ با اپلیکیشن سازها آشنا شوید.

زمان ساخت کم، کیفیت بالا

اگر اپ مورد نظر را سفارش دهید و در بهترین حالت با یک تیم حرفه ای روبرو باشید، روند پیشبرد جلسات تفهیم ایده و هماهنگی‌ها تا ساخت ورژن ابتدایی اپ چند ماه زمان خواهد برد. اما در ساخت با اپلیکیشن ساز، بدون نیاز به پروسه توجیه و رفع ایراد، به سبب آماده بودن قالب‌ها و بسیاری از امکانات، یک سره به پیاده سازی ایده خواهید رسید و این موضوع چند ماه کار شما را جلو می‌اندازد. ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی، با اپلیکیشن ساز برای شما مهیاست.

هزینه‌های ساخت اپ

«مدیریت سرمایه» در راه اندازی و طول عمر یک استارتاپ بسیار مهم است. یک کارآفرین در آغاز کار، بیشترین سرمایه را برای مهم‌ترین بخش کار کنار می‌گذارد. در شروع کار به جای هزینه کردن برای یک اپ و سایت اختصاصی با هزینه بالای چند میلیون تومان، می‌توانید با کمترین هزینه از طریق اپلیکیشن سازها و سایت سازها، به معرفی و ارائه کلیت هدفتان نائل شوید و با پیشبرد نسبی ایده، اپ، سایت و.. را ارتقاء دهید.

به اپلیکیشن سازهای دارای پشتیبانی اعتماد کنید

در روند ساخت یا بعد از انتشار اپ مشکلات احتمالی و پرسش‌های پیش آمده برای شما نیاز به پیگیری از سایت سازنده اپ دارد که در صورت نداشتن پشتیبانی ممکن است علی رغم پرداخت هزینه اپ، با حجمی از مخاطبان ناراضی روبه رو شوید. این مسئله برای اپ های سفارشی هم صادق است، بنابراین دراین مورد به رزومه فرد یا تیم اپلیکیشن ساز توجه ویژه داشته باشید و در صورت استفاده از اپلیکیشن ساز، از اپ سازی استفاده کنید که پشتیبانی بعد از پرداخت هزینه را برای شما تضمین می‌کند.

آیا اپ های ساخته شده با اپلیکیشن سازها" قابل توسعه" و" همیشگی" هستند؟

امکان تغییر در اپ بعد از تکمیل ساخت، در صورتی ممکن است که پنلی که اپ را در آن ساخته اید همواره در دسترس شما باشد تا بتوانید آن را ویرایش کنید، خروجی جدید دریافت کنید و مدیریت اپ را از پنل ساخت دنبال کنید. همچنین اگر تغییر بیسیک کدها بعد از ساخت ممکن باشد، یعنی اپ شما قابلیت توسعه دارد. این مشکل در اپ های سفارشی نیز وجود دارد. در صورتی که یک تیم یا اپلیکیشن ساز رزومه قوی و عملکرد موفق داشته باشد برای ارائه خدمات همیشگی به شما محدودیتی نخواهد داشت. در ضمن، اگر اپلیکیشن ساز مورد نظر شما اطلاعات پایه و سند اپ شما را در اختیارتان قرار می‌دهد، این نگرانی بی مورد است.

* چرا اپلیکیشن ساز اپتو

امروزه سایت‌های معتبری از جمله گوگل به ارائه اپلیکیشن ساز اقدام کرده اند که نشان دهنده نیاز و مطلوبیت استفاده از اپلیکیشن سازها است. اما با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده برای کاربران ایرانی لازم است اپلیکیشن سازی ایرانی متناسب با نیاز کاربران ایرانی به کار گرفته شود که برای پشتیبانی درگاه‌های بانکی ایرانی، تعاملات پیامکی و.. به مشکل برنخورید. اپتو علاوه بر شناخت کاربران ایرانی و ساخت ویژه اپ متناسب با نیازهای بازار ایران، مناسب ارائه به کاربران غیر ایرانی هم بوده و از کشورهای حاشیه خلیج فارس، افغانستان و چند کشور اروپایی کاربر دارد.

۱- هزینه‌های ساخت اپ با اپتو

شما در اپتو برای تست ایده تان ناچار به پرداخت هزینه نیستید.می‌توانید در یک پنل ۳ ماهه رایگان ساخت اپلیکیشن حرفه ایرا شروع کنید. تمامی صفحات پیش از ساخت در پنل شما قابل مشاهده بوده و عملکرد بیشتر صفحات اپ، پیش از پرداخت هزینه و دریافت خروجی در دموی پنل یا دموی موبایل قابل مش اهده است.

۲- پشتیبانی قوی و آموزش‌های جامع

مجموعه اپتو دارای تیم پشتیبانی مجزایی است که شما را پیش از شروع ساخت اپ موبایل راهنمایی می‌کند و تا انتشار اپتان در مارکت و مدیریت اپتان بعد از ساخت، با شما همراه خواهد بود و برای تنظیمات هر افزونه آموزش‌های جامعی ارائه کرده است.

۳- امکان دریافت انواع فرمت اپلیکیشن و قابلیت انتشار در مارکت ها

ا پتو علاوه بر ارائه ۳ فرمت اصلی اندروید، ios و pwa (وب اپ)، توسط مارکت ها شناخته شده و تمامی اپ های ساخته شده در اپتو در ماکت‌های معتبری چون گوگل پلی و کافه بازار و مایکت قابلیت انتشار دارند.

۴- توسعه پذیری اپ

اپتو با ساخت ماژول های جدید و ارتقاء سطح کیفی این امکان را به کاربران داده که با ویرایش اپلیکیشنشان، خود را به روز کنند. در اپتو امکان دریافت امضای اپ (keystore) را هم خواهید داشت.

۵- سرعت بالا و امکانات ویژه اپتو

اپتو هم برای پنل‌های مدیریتی، سرورها و اپلیکیشن هایش از جدیدترین فریم ورک ها و فیچرهای برنامه نویسی استفاده کرده و در نهایت اپ هایی با کیفیت نیتیو (native) به شما ارائه می‌کند. این اپلیکیشن ساز، در ساخت اپ برای بیزینس های کوچک، شخصی و بیزینس های بزرگ مناسب و حرفه ای است.

۶- ساخت اپ اختصاصی با طراحی ویژه و به چند زبان

در آپدیت اخیر اپتو کاربران امکان ساخت اپ های یونیک و اختصاصی‌تر به ویژه از نظر طراحی را خواهند داشت و درواقع آزادی عمل در طراحی را در بالاترین سطح خود تجربه خواهند کرد. همچنین می‌توانند اپ را به زبان‌هایی غیر فارسی و حتی به چند زبان منتشر کنند. بنابراین با اپتو می‌توانید اپ منحصر به فرد و ویژه ای داشته باشید.

همین حالا تست رایگان ساخت اپ را با ثبت نام در سایت اپتو به نشانی appeto.ir تجربه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5093425

منبع: مهر

کلیدواژه: اپلیکیشن موبایل اپلیکیشن کسب و کارهای اینترنتی سایت دیوار گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو شرکت آسیاتک مد و لباس فرشاد مقیمی بانک گردشگری قیمت خودرو واحدهای صنعتی واحد صنعتی کسب و کار نیروگاه برق قرعه کشی خودرو آگهی سایت دیوار اپلیکیشن ساز پرداخت هزینه برای شما ساخت اپ حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سمپاشی دقیق‌تر و کم هزینه‌تر با پهپاد کشاورزی ایران ساخت
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • (ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم