Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین قسمت از مسابقه تلویزیونی «چند درجه» به تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری و کارگردانی مشترک غلامرضا بختیاری و امید خسروی امشب، ۲۲ آذرماه، ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این مسابقه قصد دارد حدود ۳۰ الی ۳۵ رشته ورزشی و هیجان‌انگیز از جمله پاراگلایدر، غواصی، پاراموتور، سقوط آزاد، پاراموتور، فلای بورد، کایت بورد، موتور کراس، دوچرخه‌سواری تریال و… را به مخاطبان و به خصوص نسل جوان معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشته‌هایی که شاید ابتدا در نظر مردم به عنوان یک ورزش گران و به اصطلاح لاکچری شناخته شوند، اما جالب اینکه اکثر این ورزش‌ها با هزینه بسیار کم در دسترس همه قرار دارد.

«چند درجه» در روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۲ بامداد، هشت صبح و ۱۵ روز بعد خواهد بود.     این مسابقه  در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود و تاکنون بیش از ۷۰ درصد آن ضبط شده است.   دیگر عوامل «چند درجه» عبارتند از مشاور طرح: ساسان گلستانه، بازیگران: سهیل غلامرضاپور، امید خسروی، میثاق بختیاری، گروه تصویربرداری: حمید شریعتی، شهاب دریانی، سینا قنبری، نویسندگان: علیرضا تهرانی‌ها، عاطفه الوندی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، مدیر فنی: شهاب بابایی، دستیاران فنی: عباس اکبری، محمد ادیب، منشی صحنه: نسیم مهماندوست، دستیار کارگردان: مهران بوستانی، هلی‌شات: مهران جمشیدیان، شاعر و خواننده تیتراژ: رضا عبدی، مدیر تولید: حمید شریعتی، صدابردار: علی مرادی، عکاس: مهسا غلامی، مهسا کوچک، تدوین: سارا معلم، تدارکات: حبیب رادمهر، اسد اتابکی، حمل و نقل: احسان خرامید. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چند درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان

 معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان با اشاره به پایان مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان  در اصفهان گفت:  سه هزار و ۲۰۰ مدال و ۵۵ جام به افراد و تیم‌های برتر اهدا شد.

 علیرضا خاکسار افزود: بیست و سومین دوره این رقابت‌ها در ۲۵ رشته بانوان و ۳۰ رشته آقایان و با حضور نزدیک به ۱۰ هزار ورزشکار و یکهزار و ۵۰۰ داور و عوامل اجرایی برگزار شد.

او با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در ۲۸ سالن ورزشی کلانشهر اصفهان گفت: مسابقات بخش جانبازان و معلولان در پنج رشته ورزشی و رقابت‌های بخش بیماران خاص در چهار رشته ورزشی در رقابت‌های امسال برگزار شد که اتفاقی بسیار قابل توجه است.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان اظهار کرد: این جام یک المپیاد منظم و هدفمند شهری است که نقش موثری در ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در اصفهان دارد.

خاکسار، یکی از اهداف از برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی را ایجاد نشاط در جامعه دانست و اظهار داشت: حضور خانواده‌ها برای تماشای مسابقات در رقابت‌های اخیر پرشور و قابل توجه بود.


 بیست و سومین دوره رقابت‌های ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان از اواخر اسفند پارسال تا اوائل اردیبهشت امسال در کلانشهر اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد