Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه اعتبارات موردنیاز این رویداد مهم فرهنگی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی تامین شده است، گفت : ما اسفندماه را برای برگزاری این رویداد در نظر گرفته ایم، اما به دلیل شرایط کرونا شاید زمان آن تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : این جشنواره با حضور استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و خوزستان و همچنین ۲ کشور عراق و ترکیه برگزار می‌شود.

 او افزود: شیوع کرونا باعث تاخیر در برگزاری این جشنواره شده و گرنه موافقت برگزاری برگزاری جشنواره را از وزارتخانه گرفته ایم و اعتبار آن هم پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف ما استفاده از ظرفیت گردشگری استان در حاشیه برگزاری این رویداد بین المللی است، افزود: در نظر داریم با تعیین تکلیف وضعیت کرونا، این جشنواره را به صورت حضوری و با حضور اهالی رسانه داخل و ۲ کشور خارجی برگزار کنیم و از این طریق به معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان بپردازیم.

فاضلی ادامه داد: هم افزایی فرهنگی بین استان‌های داخلی و همچنین ۲ کشور همسایه از دیگر اهداف ما در برگزاری جشنواره است که براین اساس باید جشنواره را به صورت حضوری برگزار کنیم.

او افزود: برگزاری جشنواره به صورت آنلاین ما را از دستیابی به اهداف ذکر شده دور می‌کند و از این رویداد فرهنگی بین المللی نمی‌توانیم به اهداف موردنظر برسیم.

او گفت: ما آمادگی کافی برای برگزاری این جشنواره را داریم و هر زمان شرایط از نظر کرونا بهتر شد و ستاد مدیریت کرونا اجازه برگزاری آن به صورت حضوری را داد آماده برگزاری آن هستیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره ملی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : در فروردین ماه سال‌جاری ۳۴۶ هزار تن کالای ترانزیتی از پایانه مرزی پرویزخان وارد کشور شده است، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته جهش چشمگیری ۲۵۳ درصد دارد.

وی درباره تردد ناوگان در پایانه مرزی پرویزخان گفت: طی ۱ ماهه فروردین ماه سال‌جاری ۱۲ هزار خودرو ناوگان حمل و نقل کالا جهت بارگیری کالای ترانزیتی وارد این پایانه مرزی شده است که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۲۵۵ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در فروردین ماه سال‌جاری بارگیری کالای ترانزیتی از پایانه مرزی پرویزخان به سمت اقصی نقاط کشور ۱۸۷ هزار تن بوده است که نسبت به سال قبل ۳۹۴ درصد افزایش داشته و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بارگیری شده ۷ هزار و ۲۳۰ دستگاه با افزایش ۳۷۳ درصدی است.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون جلسات متعددی در خصوص تسهیل تجارت و روان‌سازی تردد مسافر در پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه انجام شده‌است گفت: در این جلسات از زاویه‌های مختلف بحث‌ها ترانزیت کالا و تسریع در تردد مسافران مطرح شد و نگاه‌های نرم افزاری و در بُعد سخت افزار زیرساخت‌ها و امکانات تجهیزاتی که باید مهیا گردد، در انجام کار‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت است.

کهریزی از پایانه مرزی پرویزخان به عنوان یکی از مرز‌های مهم کشور در زمینه توسعه صادرات نام برد و تصری: کرد این مرز در توسعه روابط ایران و عراق نقش فراوانی داشته و بخش عمده‌ای از صادرات ایران به عراق از طریق این مرز انجام می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟