Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت باید تاکتیک خود را تغییر دهد.

فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: ما در شروع فکر می‌کردیم اتفاقات بهتری برای استقلال رقم بخورد. حضور کادر فنی جدید باعث شد تا تصور کنیم نتایج بهتری رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من تفکرات آقای فکری باید نسبت به تیم‌های لیگ یکی و تیم‌هایی مثل نساجی فرق کند. هواداران از استقلال قهرمانی می‌خواهند و کادر فنی هم تحت فشار است و با این وجود، استقلال نیاز به آرامش دارد و با کمک و مشورت از آدم‌های مقبول، باید فکری به حال وضعیت استقلال بشود. اگر این‌طور نشود، آبی‌ها روزهای بسیار سختی را در پیش دارند. بازی‌های سخت استقلال هنوز باقی مانده است و تیم‌های گردن کلفت زیادی هستند که بتوانند برای شاگردان محمود فکری دردسرساز شوند.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم استقلال باید در تعویض‌ها  دقت بیش‌تری داشته باشد و دیر تعویض نکنند و نفراتی که عملکرد خوب نداشتند، به نمیکت بروند تا انگیزه‌ای برای دیگران هم ایجاد شود. تا این‌جای کار ترکیب و تاکتیک استقلال روشن بوده است و نفرات ثابتی در ترکیب حضور داشتند. باید تعویض‌ها با دقت بیش‌تری انجام شود و تاکتیک مورد نظر با تعویض‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شود.

فلاحت‌زاده افزود: به نظر من دست استقلال تا یک اندازه قابل توجهی رو شده است. آن‌ها باید تغییر تاکتیک بدهند و روی تاکتیک‌های دیگر تمرکز کنند. استقلال به نظر می‌رسد این روزها درگیر حاشیه‌ها شده است. آن‌ها کار فنی را کنار گذاشته‌اند و به حاشیه‌ها می‌پردازند. الان در فوتبال ما جنگ نیمکت‌ها شده است و مربی‌ها روی نیمکت‌ها با یکدیگر جنگ دارند و این برای فوتبال ما زیبا نیست. الان هم جو استادیوم طوری نیست به ضرر مربی باشد چون تماشاگری به استادیوم نمی‌آید و با این وجود تمام تمرکز باید روی بازی باشد و به مسائل فنی تمرکز کنند.

این پیشکسوت تیم فوتبل استقلال درباره حاشیه‌های آبی‌پوشان گفت: هر مربی‌ای که بتواند زودتر تیم را تحویل بگیرد، می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. اگر آقای فکری این شرایط را دیده است، می‌توانست هدایت استقلال را قبول نکند و می‌گفت استقلال شرایط خوبی ندارد. مقایسه فکری و استراماچونی اشتباه است. استراماچونی مربی موفقی بوده است و رزومه مشخصی دارد. محمود فکری نیز سرمایه باشگاه است و مربی توانمندی است و کمک‌هایش هم با تجربه هستند. این‌جا استقلال است و خواسته‌ها و انتظارات در استقلال با نساجی متفاوت است و باید دانش خود را بیش‌تر کنند تا به خواسته‌های مورد نظر دست پیدا کنند.

او در پایان گفت: الان با این شرایط نمی‌توان به آینده استقلال امیدوار بود. استقلال باید تمرینات بیش‌تری مد نظر داشته باشد و تاکتیک‌های خود را تغییر دهند تا اگر استقلال قهرمان نشد، حداقل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد. نقش آقای مددی در اینجا بسیار مهم است و فکر می‌کنم ایشان خیلی ضعیف کار کرده است و باید از سرمربی و کادر فنی مطالبه کند که نتیجه‌ نگرفتن استقلال به خاطر چه چیزی بوده است. مددی سرپرست باشگاه استقلال است و باید قوی‌تر از این چیزها ظاهر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران فرشاد فلاحت زاده محمود فكري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت آمریکا در تمام جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین از محاصره و گرسنگی گرفته تا کشتار، ویرانی و نسل کشی شریک است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه در سخنانی تصریح کرد: دشمن به انواع جنایات خود علیه نوار غزه ادامه می دهد و نسل کشی و ویرانگری و ربودن فلسطینی ها را همچنان مرتکب می شود.

وی افزود: دشمن صهیونیست از تکنیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین مرتکب می شود که از جمله آنها، پخش صدای فریاد ناله و درخواست کمک از طریق بلندگوهای نصب شده بر روی پهپادهای خود است تا مردم پس از شنیدن صدا برای کمک به سمت منبع صدا حرکت کنند و پس از جمع شدن مردم در محل، آنها را هدف قرار دهد.

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: نبش قبر و سرقت اعضای بدن بیماران و قتل پرسنل پزشکی از جمله دیگر جنایت های ارتش رژیم صهیونیستی در طول جنگ علیه غزه بوده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بیمارستان ها در غزه را به گورهای جمعی تبدیل کرده است.

سید عبدالمالک بدرالدین الحوثی افزود: هر کاری که دشمن صهیونیستی انجام می دهد تحت حمایت همه جانبه از جکله مالی و تسلیحاتی آمریکایی‌هاست. نقش آمریکا در تجاوز به فلسطین به گونه ای است که گویی جنگ غزه، نبرد این کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها کشور قطر به عنوان یک کشور میانجی را برای اتخاذ دیدگاه همسو با آمریکا و اسرائیل علیه جنبش حماس تحت فشار قرار می‌دهند. آمریکا به قوانین و حقوق بشر و یا هر عنایونی که مطرح می کند و درباره آن لاف می زند مانند دموکراسی و آزادی عقیده و بیان، احترام نمی‌گذارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • شکست دیوید تیلور به نفع حسن یزدانی نیست!
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق