Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با تاکید بر لزوم خودداری تردد غیرضرور توسط شهروندان در شرایط شیوع کرونا ویروس گفت: بهتر است برای موارد ضروری هم از حمل و نقل عمومی استفاده شود اما موارد خاص که ضرورت تردد بین شهرستانی و استانی با خودروی شخصی است فرمانداری شهرستان مربوطه با بررسی مدارک ارائه شده در صورت تایید برای یک بار مجوز تردد داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان قربانی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند بررسی درخواست تردد ضرور بین شهرستانی در وضعیت نارنجی گفت: افرادی که ضرورت دارد در موارد بسیار خاص همانند بیماری و یا اثاث کشی از خودرو شخصی برای تردد بین شهرستانی و استانی استفاده کنند می توانند برای ارائه مدارک و مستندات خود به فرمانداری شهرستان مربوطه و در تهران به فرمانداری تهران مراجعه کنند.

وی افزود: در فرمانداری مستندات فرد در مجموعه ای ویژه همین ترددها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تایید مستندات به فرد تنها برای یکبار مجوز تردد داده خواهد شد اما بی تردید حتی برای این افراد نیز توصیه این است که برای تردد ضرور خود از حمل و نقل عمومی بهره بگیرند.

وی تاکید کرد: با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس و قدردانی از زحمات و تلاش بی وقفه کادر درمان باید از ترددهای غیر ضرور پرهیز کنیم و در صورت لزوم و ضرورت از حمل و نقل عمومی استفاده کنیم. در حال حاضر اکثر ماموریت ها نیز از سوی دولت لغو شده است و اگر مواردی باشد هم می توانند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه بخش زیادی از مشکلات در شیوع کرونا ویروس برگزاری دورهمی ها است، افزود: باید برای حفظ جان خود و دیگران امسال از برگزاری دورهمی ها و مراسم شب یلدا خودداری کنیم باید همه در این شب در خانه بمانیم و با استفاده از فضای مجازی و تماس تلفنی در این شب از اقوام باخبر شویم و امسال را پشت سر بگذاریم تا شب یلدای سال آینده را با سلامت در کنار یکدیگر برگزار کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداری تهران محدودیت های کرونایی کروناویروس همه باهم علیه کرونا یلدای مجازی حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان

حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با تاکید بر هشدار‌های سطح نارنجی و سطح زرد هواشناسی گفت: به دلیل مخاطرات تندباد‌های لحظه‌ای و رگبار و بارش تگرگ شدید آنی و امکان بروز رعد و برق‌های مهیب، مردم در شهرستان‌ها و جزایر، از تردد غیرضروری، انجام تفریحات دریایی، تردد یا اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها دوری کنند.

وی  افزود: دریانوردان و صیادان از تردد شناور‌های مسافری و تجاری و صیادی در بنادر نیز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: آبگرفتگی معابر شهری و برون شهری بویژه آبنماها، حرکت سیلاب رودخانه‌های بالادستی، افتادگی تیر‌های برق نیز خطرناک خواهد بود.

حسن‌زاده افزود: مردم هیچگونه رفت و آمد غیرضروری درون شهری نداشته باشند و از توقف لحظه‌ای نیز در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ارتقای حمل‌ونقل عمومی در پرند ضروری است
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران