Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از مراحل بازسازی و مرمت خانه جوان یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه "اعظم السادات امامی" معاون فرهنکی و امور جوانان این اداره کل و بهنام خواجه امینیان" رئیس مجمع سمن های جوانان استان در محل خانه جوان یزد حضور یافت و در جریان مراحل بازسازی و مرمت این خانه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجه امینیان رئیس مجمع سمن های جوانان در جریان این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده و مراحل مرمت خانه جوان یزد ارائه کرد.

وی در این بازدید اعلام کرد: اقدامات صورت گرفته با تامین منابع مالی حداقل بوده و در صورت تحقق حمایت های لازم کمتر از دو ماه دیگر بهسازی و مرمت خانه جوان استان تکمیل و میتوان از ظرفیت تمام ساختمان استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در بازدید از خانه جوان یزد با تاکید بر رعایت نقاط استاندارد در این بازسازی و گفت: مرمت خانه جوان یزد یکی موارد ضروری بود تا این خانه به محلی مناسب برای سمن های جوانان تبدیل شود و در آینده با برگزاری برنامه های مختلف ، شاهد رونق این خانه شویم.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری مجمع این امر در سال جاری محقق شد و انشاالله با حمایت کامل اداره کل بزودی شاهد استفاده از تمام ظرفیت خانه جوان هستیم.

شریعتی در ادامه به تسریع در تکمیل و اتمام مرمت و بازسازی خانه جوان یزد تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان استان یزد مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • لوکیشن «خانه به دوش» پس از ۲۰ سال
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی