Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد بابایی، رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که از ۱۵ تا ۲۱ آذرماه، کارشناسان واحد دیسپچ و ارتباطات اورژانس البرز پاسخگوی ۹۸۰۵ تماس تلفنی بوده اند و تکنسین‌های اورژانس البرز نیز به ۲۹۴۲ ماموریت اعزام شده اند، گفت: ۲۷۶ مورد از این ماموریت‌ها ترافیکی و ۲۶۶۶ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در مجموع این ماموریت ها، ۲۵۲۹ نفر از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی البرز بهره برده اند که از این بین، ۱۱۴۶ نفر در محل درمان و ۸۸۷ نفر به بیمارستان منتقل شده اند.

بابایی گفت: نکته‌ی قابل توجه در حوادث هفته‌ی گذشته، آمار بالای مسمومیت با گاز مونواکسید کربن می‌باشد. تکنسین‌های اورژانس البرز به ۱۸ ماموریت با تشخیص گازگرفتگی اعزام شدند که در مجموع ۴۱ مصدوم و ۲ فوتی داشت.

او افزود: همچنین تعداد ماموریت با تشخیص اولیه کووید ۱۹ در هفته اخیر توسط سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا ۳۹۹ مورد بوده که این آمار از ابتلای شیوع کرونا در استان تا امروز به ۲۱۹۲۶ ماموریت رسیده است.

انتهای پیام / ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث رانندگی امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اورژانس ۱۱۵ استان گفت: با اعلام خبر به مرکز اورژانس ۱۱۵ مبنی بر وقوع تصادف در جاده یاسوج_ بابامیدان بلافاصله امدادگران جاده ای به صحنه حادثه اعزام شد.

نکویی نژاد با بیان اینکه این حادثه ساعت ۲۱ و ۷ دقیقه امشب در تونل ۵ جاده بابامیدان به یاسوج رخ داد افزود: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شد و ۳ نفر جان باخت.

وی ادامه داد: در این حادثه خودروی ۴۰۵ پس از برخورد با ایسوزو دچار آتش سوزی شد.

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج