Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی قربانیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رضا جانی پور از شهرستان لاهیجان عنوان اول رشته حفظ ۲۰ جزء و امیدرضا رحیمی  از رشت عنوان چهارم رشته حفظ کل چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم کسب کردند.

وی اظهار داشت: به علت شیوع کرونا و رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی، مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت غیرحضوری با حضور ناظر مسابقات از سازمان اوقاف و امور خیریه در استانها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانیان خاطر نشان کرد: مسابقات بخش آقایان در استودیو معارف صدا و سیمای مرکز گیلان ضبط و بیست و یکم آذر ماه از شبکه قرآن سیما با حضور داوران پخش و به صورت زنده مورد داوری قرار گرفت که دو نفر از حافظان قرآن کریم از گیلان به رتبه های کشوری دست یافتند.

وی با بیان اینکه هفت نفر در بخش برادران و هشت نفر در بخش بانوان مرحله کشوری چهل‌ و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کردند، اظهار داشت: در بخش برادران؛ دو نفر در رشته قرائت، یک نفر در رشته ترتیل، یک نفر حفظ ۲۰ جزء، یک نفر حفظ کل و دو نفر در بخش اذان این دوره از مسابقات حضور داشتند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان اضافه کرد: در بخش بانوان نیز سه نفر در بخش قرائت، یک‌ نفر در بخش ترتیل، یک نفر در رشته حفظ ۲۰ جزء، دو نفر در رشته حفظ کل و یک نفر در رشته دعاخوانی از استان در مرحله کشوری چهل‌ و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف شرکت کردند.

وی اظهار داشت: از بین نمایندگان گیلان در بخش بانوان نیز هاجر خورشیدی و مژگان نجفی به ترتیب موفق به کسب مقام دوم رشته دعاخوانی  و رتبه سوم رشته تفسیر مسابقات کشوری شدند.

برچسب‌ها رشت قرآن کریم گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت قرآن کریم گیلان رشت قرآن کریم گیلان اخبار کنکور سومین دوره مسابقات نفر در رشته نفر در بخش قرآن کریم رشته حفظ دو نفر یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد