Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پرسپولیس خبر طرفداری را تایید کرد

در حالی که برخی از سایت های خبری مدعی شده بودند حکم قطعی محرومیت عیسی آل کثیر از حضور در بازی فینال آسیا صادر شده، طرفداری دقایقی قبل سفر آل کثیر به دوحه را منوط به حکم نهایی CAS دانست. افشین پیروانی خبر طرفداری را تایید کرد.

به گزارش طرفداری، افشین پیروانی در این باره به مدیر سابق روابط عمومی باشگاه پرسپولیس که در کانال تلگرامی اش منتشر شده گفت:

تیم طبق حکم ای اف سی بدون عیسی ال کثیر بازیکن زحمت کش و با تعصب تیم به دوحه می رود و اگر با حکم دادگاه CAS مجوز حضور وی در فینال صادر شد وی بلافاصله با اخذ وی و طی مراحل به تیم ملحق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه توانسته از دادگاه بین المللی بخواهد تعلیق محرومیت با صدور دستور موقت را بررسی کند. اینکه محرومیت موقتا تعلیق خواهد شد یا خیر موضوعی است که مدیریت محترم باشگاه و مدیران و مشاوران بخش حقوقی درباره ان پیگیر بوده و می توانند اعلام نظر کنند.

البته احتمال متوقف شدن حکم محرومیت عیسی آل کثیر اندک است اما به هرحال باید تا دوشنبه گوش به زنگ بود.

 

همچنین بخوانید:

پرسپولیس و عیسی آل کثیر تا دوشنبه در انتظار

دادگاه CAS اعتراض پرسپولیس را وارد دانست؛ کورسوی امید برای آل کثیر

تلاش پرسپولیس برای استفاده از عیسی آل کثیر در فینال آسیا

وکیل پرسپولیس: AFC باید لایحه دفاعی خود را تا 24 آذر به CAS بدهد

لیگ قهرمانان آسیا | محرومان فینال، همراهان ویژه پرسپولیس در سفر به قطر

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، آنجایی که تقابل های قبلی را تیم های مجتبی حسینی با پرسپولیس را با دقت تماشا کرده بودند، حتما از برخورد سرد این سرمربی با افشین پیروانی قبل از هرکدام از بازی‌ها با خبر هستند.

حسینی و پیروانی که کدورتی از گذشته همراه خود دارند، در بازی گذشته آلومینیوم و پرسپولیس هم قبل از بازی هنگام خوش و بش نیمکت نشینان دو تیم از کنار هم به سردی رد شدند و همین موضوع سوژه شده بود.

قبل از بازی امروز پرسپولیس و آلومینیوم در اراک اما آنها برخورد گرمی با هم داشتند. حسینی و پیروانی کدورت‌های قدیمی را کنار گذاشتند و با لبخند و در حالی که همدیگر را در آغوش کشیده بودند، مقابل دوربین عکاسان ایستادند تا نشان بدهند مشکل خاصی با هم ندارند و به نوعی قبل از نبرد جذاب عصر جمعه یک آشتی‌کنان جذاب را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • گل دوم و زیبای پرسپولیس به آلومینیوم اراک توسط عیسی آل‌کثیر | ببینید
  • گل دیدنی عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 0-2 پرسپولیس)
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید