Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک گزارش بین المللی نشان داد که رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست یهودی سازی سرزمین فلسطین با همدستی سازشکاران عرب و چراغ سبز آمریکا، دهها منزل فلسطینی را ویران کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،دفتر هماهنگی امور بشردوست سازمان ملل(اوچا) در بیانیه ای اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست این خانه ها را به بهانه ساخت و ساز غیر قانونی و فقدان مجوز ساخت با خاک یکسان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در بخش دیگر این بیانیه آمده است که در پی این ویرانگری ها 67 فلسطینی از خانه و کاشانه خود آواره و 860 نفر نیز متحمل خسارت شدند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

برخی نهادهای حقوقی فلسطینی و بین المللی و حتی اسرائیلی می گویند که تل آویو عمدا تعداد صدور مجوزهای ساخت و ساز برای فلسطینیان ساکن قدس و کرانه باختری را کاهش داده است.

هشدار اتحادیه اروپا درباره تخریب قریب الوقوع 200 منزل فلسطینی

از سوی دیگر اتحادیه اروپا هشدار داد که 200 خانواده فلسطینی ساکن بیت المقدس در معرض خطر تخلیه اجباری خانه هایشان برای ساخت و ساز شهرک های صهیونیست نشین قرار دارند. 

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نمایندگان کشورهای عضو اتحادیه اروپا در سرزمین های اشغالی فلسطین با صدور بیانیه ای این مطلب را عنوان کردند.

در این بیانیه آمده است که مراجع صهیونیستی طی چند سال گذشته به صدور احکام و فرامین مربوط به تخلیه اجباری خانه های فلسطینی در منطقه شیخ جراح و شهرک سلوان واقع در بیت المقدس برای تخریب آنها با هدف توسعه شهرک های یهودی شدت بخشیده اند. 

این در حالی است که جنبش صهیونیستی صلح اکنون از وجود 661 هزار شهرک نشین صهیونیست در کرانه باختری از جمله قدس خبر داد. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیت المقدس کرانه باختری فلسطین اسرائیل بیت المقدس کرانه باختری فلسطین اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل : چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأیید کرد انتظار می‌رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه آینده کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در ریاض به سر می‌برد، اعلام کرد: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین، تقسیم زمین است.

به نقل از یورونیوز، رئیس دیپلماسی اروپا در جریان نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض با همتای سعودی خود دیدار کرد.

در این دیدار، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامدهای درگیری نه‌تنها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز گفت: انتظار می‌رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه آینده کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

بورل اظهار کرد: به من گفتند که جغرافیا دیگر مهم نیست. در اوکراین، جنگ برای سرزمین است و اینجا در غزه و فلسطین، جنگ برای سرزمین است، دو طرف برای یک سرزمین می‌جنگند و تنها راه‌حل این است که آن را به اشتراک بگذارند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • بورل: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین تقسیم زمین است
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • بورل : چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند