Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امام‌جمعه هندیجان گفت: وقتی متوجه شدم و از نزدیک قبوض نجومی آب برای آن روستایی که شبانه‌روز یک ساعت آب شرب دارد را دیدم شرمنده شدم.

به گزارش خبرگزاری آریا از بندر هندیجان، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام‌جمعه هندیجان در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: بالا بودن مبلغ قبوض آب روستاییان هندیجان جای تأسف و تأمل دارد که روستایی که شبانه‌روز یک ساعت آب دارد به چه علتی باید قبضی با مبالغ بر 400 و 600 هزار تومان تا یک ‌میلیون تومان پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من وقتی از نزدیک از این موضوع مطلع شدم و دیدم شوکه و شرمنده شدم.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: مسئولان ما نباید به فکر اعزام هیئتی از تهران برای رسیدگی باشند بلکه خود باید اقدام کرده و این مشکل مردم محروم و مظلوم را رفع کنند از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان آب و فاضلاب استان و شهرستان می‌خواهم تا با تشکیل یک هیئت ویژه و بررسی دقیق و سریع موضوع برای رفع مشکلات این مردم اقدام کنند.

وی گفت: در این شرایط سخت و طاقت ‌فرسای اقتصادی ما نباید اجازه دهیم با صدور این‌گونه قبوض نجومی به مردم فشار مضاعفی وارد شود. مسئولان مراقب وضعیت سخت مردم باشند.

وی گفت مردم خصوصاً روستائیان نجیب ما ولی‌نعمت ما هستند و نباید اجازه داد فشار معیشتی مضاعفی بر آن‌ها وارد شود و لذا باید به این موضوع در اسرع وقت رسیدگی گردد و نتیجه اقدامات و رفع مشکل به اطلاع مردم رسانده شود.

گزارش از محمدمهدی صادقی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قبوض نجومی مسئولان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید