Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم میثم مرادی، . دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران ، هیات داوران بخش صحنه ای این جشنواره مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در حکم دبیر جشنواره، محمد امیریاراحمدی، .شبنم قلی خانی و مهران امام بخش به عنوان داوران بخش صحنه ای این جشنواره معرفی شدند.

میثم مرادی  با بیان مطلب فوق این دوره از جشنواره را به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت از دوره های گذشته اعلام و افزود: هدف اصلی این جشنواره مراقبت از سلامتی  هنرمندان و مخاطبان  و بالندگی و شکوفایی فعالان این حوزه است که برای این منظور و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا آثار شرکت کنندگان در این جشنواره با حضور داوران به صورت زنده و بدون حضور تماشاچیان و با رعایت پروتکل های بهداشتی داوری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران در خصوص نحوه نمایش آثار برای مردم یادآور شد: سعی بر آن است که آثار با کمترین تاخیر  در بستر آپارات بصورت رایگان پخش شود.

گفتنی است محمد امیریاراحمدی متولد 1338 بروجرد؛ نمایشنامه نویس، بازیگر ، طراح صحنه و لباس و مدرس دانشگاه و ریاست کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر و بازیگری در سریال دختران حوا، سریال ما چند نفر و فیلم دم صبح و نویسندگی آثار مطرحی هم چون تیغ کهنه ، اعترافاتی درباره زنان، بیوه های غمگین سالار جنگ، طپانچه خانم و ... را در کارنامه دارد. شبنم قلی خانی متولد 1356 تهران؛ کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ، فوق لیسانس کارگردانی از استرالیا و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد و بازیگری در مجموعه تلویزیونی اولین شب آرامش، سال های برف و بنفشه، نردبانی به آسمان و چندین سریال دیگر و  فیلم های سینمایی مختلف از جمله مریم مقدس از سوابق هنری اش می باشد. مهران امام بخش متولد 1349مسجدسلیمان؛ بازیگر، کارگردان و عضو هیات علمی دانشگاه  بازی در  نمایش های: دو حکایت از چندین حکایت رحمان، فرود سیاوشان، تعقیب سایه ها، هذیان، طوفان روح و  فوق لیسانس کارگردانی  و دریافت جوایز متعدد بازیگری از جشنواره های ملی و بین المللی  را در کارنامه دارد.

شایان ذکر است بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران در دو بخش صحنه ای و نمایشنامه نویسی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و  با همکاری  انجمن هنرهای نمایشی استان تهران از تاریخ  بیست و دوم تا بیست و ششم آذرماه سالجاری در پردیس تئاترتهران برگزار و گروههای برتر معرفی خواهند شد. ضمنا داوری آثار بخش نمایشنامه نویسی نیز توسط دکتر اردشیر صالح پور، ابراهیم گله دارزاده و مهرداد کوروش نیا انجام خواهد شد.

 پیش از این در حکم احد جاودانی، مدیرکل و رئیس بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران، میثم مرادی به عنوان دبیر جشنواره و حمیدرضا صفار به عنوان مدیراجرایی این جشنواره معرفی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران بخش صحنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!

به گزارش "ورزش‌سه"، خوشه طلائی ساوه که با چالش های زیادی از ابتدای نیم طی سال‌های اخیر مواجه بوده، در نیم فصل با تغییر کادر فنی و استفاده از خسرو حیدری به عنوان سرمربی جدید به مشهد کوچ کرد، اما با بازیکن سابق استقلال و تیم ملی هم شرایط تغییری نکرد و حیدری هم به دلیل مشکلات مالی و ساختاری تصمیم به استعفا گرفت.
پس از جدایی خسروی حیدری، پرویزی مالک باشگاه ایمان رزاقی راد را به عنوان سرمربی جدید خوشه معرفی کرد، اما این چهره هم نتوانست کاری از پیش ببرد تا نماینده ساوه که این روزها در مشهد حضور دارد، با کسب 15 امتیاز قعرنشین جدول رده بندی مسابقات باشد.

پیش از جدایی ایمان رزاقی راد، محمد حسینی به همراه خداداد عزیزی به کادر فنی خوشه اضافه شده بودند که حالا با کنار رفتن رزاقی راد وظیفه فنی تیم به محمدحسینی سپرده شده است.
حالا باید سیدمحمد حسینی در حالی که رضا ناصحی و احمد خرمالی او را به عنوان دو مربی باتجربه همراهی خواهند کرد، چه عملکردی در مسئولیت جدید برجا می‌گذارند و آیا می‌توانند خوشه را از وضعیت بغرنجی که در آن گرفتار شده نجات دهند یا خیر.
گفتنی است حسینی پس از وحید کلهر، فرشاد کرمی، خسرو حیدری و ایمان رزاقی راد پنجمین سرمربی فصل خوشه طلایی به شمار می‌رود که به نظر می‌رسد آخرین سال حضورش در لیگ دسته اول را پشت سر می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند