Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۰ درآمدهای نفتی استان ۱۹۰ درصد افزایش یافته است، گفت: سهم فارس از درآمدهای نفتی سال آینده ۴۹۳ میلیارد تومان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حسن نوروزی عصر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه در لایحه بودجه سال آینده اعتبارات هزینه‌ای استان با رشد 63.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 درصدی رقمی معادل یک هزار و 280 میلیارد تومان پبشنهاد شده که این رقم در قانون بودجه امسال 782 میلیارد تومان است، اظهار داشت: البته این افزایش بیش از 60 درصدی نباید باعث خوشحالی ما شود چرا که 50 درصد این رقم مربوط به طرح همسان‌سازی حقوق‌ها است که از سال جاری اجرا شده و در حقیقت تنها حدود 13 درصد بودجه هزینه‌ای استان، رشد داشته است.

وی با بیان اینکه بودجه عمرانی استان فارس که در سال جاری یک هزار و 644 میلیارد تومان بود برای سال آینده با رشد 70 درصدی رقمی معادل 2 هزار و 801 میلیارد تومان پیشنهاد شده است، گفت: 493 میلیارد تومان از این رقم اعتبارات نفت و گاز استان است که نسبت به سال جاری 190 درصد افزایش یافته است و دلیل این افزایش، بالا رفتن نرخ ارز ترجیحی است که از 4200 تومان در بودجه سال1400 به 11 هزار و 500 تومان رسیده است.

نوروزی با بیان اینکه اعتبارات ملی و ملی با ویژگی استانی فارس با 29.3 درصد رشد به 2 هزار و 282 میلیارد تومان رسده است، عنوان کرد: در مجموع برای سال 1400 اعتبارات استان فارس در بخش استانی و ملی حدود 5 هزار و 40 میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است نمایندگان مجلس برای بودجه سال آینده به وضعیت استان توجه کنند، اظهار داشت: پیشنهاداتی از جمله کمک به خرید تجهیزات بیمارستان‌ها با توجه به شیوع کرونا، کمک به تامین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، بازسازی ساختمان‌های اداری استان با قدمت بالا، تجهیز پاسگاه‌های نیروی انتظامی، بهسازی و روکش راه‌های روستایی و احداث و تکمیل موزه‌ها برای لایحه بودجه سال 1400 تدوین شده که تحقق آن نیازمند همراهی نمایندگان مجلس است.

گفتگوی تسنیم با رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس|بودجه 1400 با بی‌مسئولیتی تمام بسته شد/ دوران «به‌به و چه‌چه» گذشته/ نمی‌گذاریم پولی در جیب مردم بگذارند و 10برابرش را بردارند+ فیلمامام جمعه بوشهر: اعتبار پیش‌بینی شده در لایحه بودجه 1400 شایسته استان بوشهر نیستنماینده مردم اسفراین در مجلس: کلیات بودجه 1400 رأی نمی‌آورد/دولت لایحه را بی‌نظم و غیرشفاف تدوین کرده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس تجدید نظر در مصوبه تعیین شهرستان‌های محروم را ضروری دانست و گفت: مصوبه تعیین نقاط محروم استان مربوط به 12 سال قبل است و به همین دلیل امکان توزیع عادلانه اعتبارات نفت و گاز وجود ندارد این در حالی است که اگر در تعیین نقاط محروم استان تجدیدنظر شود قادر به اصلاحات اساسی در توزیع اعتبارات نفت و گاز استان خواهیم بود.

نوروزی به امکان تهاتر بدهی پیمانکاران با نظام مالیاتی اشاره و بیان کرد: در حالی که در قانون بودجه امسال پیمانکاران می‌توانستند بدون پرداخت نقدی، کل بدهی‌شان را با طلبشان از دولت تهاتر کنند اما در لایحه بودجه امسال اعلام شده پیمانکاران باید 15 درصد از بدهی خود را نقدا پرداخت کنند و مابقی را تهاتر نمایند که پیشنهاد می‌شود این نرخ برداشته شود و امکان تهاتر کل بدهی مالیاتی پیمانکاران وجود داشته باشد.

انتهای پیام/422/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان لایحه بودجه سال آینده بودجه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم

طرفداری| سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با تراکتور اظهار داشت که با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده آبی‌های تهران امیدوار است.

سرمربی استقلال به دلیل تاخیر در پرواز به کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور در تبریز نرسید. جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت:

این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد:

واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

جواد نکونام در پایان گفت:

ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم/ با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده