Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:35:51 GMT

پیولی: سبک فوتبال ما بدون زلاتان خیلی تغییر نکرده

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۱۶۱۷

پیولی: سبک فوتبال ما بدون زلاتان خیلی تغییر نکرده

استفانو پیولی، سرمربی میلان معتقد است که آنها متقاعد شده اند که می توانند کارهای بسیار زیادی انجام دهند و همچنان به پیشرفت ادامه دهند.

به گزارش "ورزش سه"، میلان این روزها شرایط فوق العاده ای را تحت هدایت استفانو پیولی تجربه می‌کند. آنها اخیراً به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی لیگ اروپا شدند و در سری آ نیز با چهار امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

روسونری فردا شب در چهارچوب رقابت های هفته یازدهم سری آ میزبان پارما خواهد بود و استفانو پیولی معتقد است که آنها هرگز کار آسانی پیش رو نخواهد داشت. او در این باره گفت: " پارما تیم خوبی است و ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود بنابراین هنگامی که توپ را در اختیار داریم باید برای هر شرایطی در بازی آماده باشیم و عجولانه سمت دفاع آنها نرویم."

 

پیولی درباره زلاتان ابراهیموویچ و سیمون کیائر: " آنها تحت درمان هستند و روز چهارشنبه باز خواهد گشت اما نباید در موردشان اشتباه کنیم و عجله ای داشته باشیم. سبک فوتبال مان بدون ایبرا تغییر چندانی نکرده است. هر بازیکن از ویژگی های خاص خود برخوردار است برای مثال رافائل لیائو آزادی عمل بیشتری پیدا کرده است."

 

 

 

 

پیولی درباره مدعی بودن میلان برای فتح اسکودتو: " من محتاط نیستم اما تیم‌های مختلف را به شکل کامل ارزیابی می‌کنم. ما نیز قدرتمند هستیم و این موضوع را نشان داده ایم. اما فکر می‌کنم نباید نگرش خود را تغییر دهیم. نقطه قوت میلان این است که با پیروزی ها را مانند شکست ها مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم و همیشه به دنبال این هستیم که در جنبه های مختلف پیشرفت کنیم. ما بیش از هر زمان دیگری متقاعد شده ایم که می توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم."

استفانو پیولی (سرمربی) آث میلان زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی آث میلان زلاتان ابراهیموویچ استفانو پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بازی حساس و پر حاشیه دو تیم پرسپولیس و سپاهان با ده‌نفره شدن پرسپولیسی‌ها همراه بود، اما از سوی هیچ‌یک از دو تیم حمله جدی را شاهد نبودیم و این موضوع موجب شد تا این دیدار با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات به پایان برسد.

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان کد خبر 749883

دیگر خبرها

  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰