Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نسب قمی به ظرفیت بالای هنرمندان مازندران در بحث تولید مختوا اشاره کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در استان برای اجرایی شدن پروژه موزه دفاع مقدس استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«مجتبی علی نسب قمی» امروز (22آذر) در نشست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مازندران که با حضور « میثم مرادی بیناباج» معاون راهبری استان های حوزه هنری کشور به میزبانی حوزه هنری استان برگزار شد، بیان کرد: بالاترین هنر شهادت است، استان مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دارد، در عرصه کشور بی‌نظیر است، لشکر ویژه 25 کربلا که همه جا خط شکن بود اسمش را خیلی نمی‌بینیم و خیلی ها را نمی‌شناسیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر بنیاد فرهنگی مردمی راه شهید افزود: مازندران ظرفیت‌های زیادی دارد، شهدا رفتند و هیچ کسی سراغشان را نگرفت.

 

 علی نسب قمی تصریح کرد: به نمایش گذاشتن عکس یادآور خاطرات ناگفته شهدا است، مشکلی که ما در مازندران داریم این است که ما همه اقشار را مدنظر قرار نمی‌دهیم، زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی کار رسانه‌ای انجام می‌دادیم آنقدر جمعیت زیاد بود که لنز دوربین جواب نمی‌داد.

 

وی اذعان کرد: دوستانی که در پایتخت هستند استان‌های مختلف را ببینند، کار همین نهادها را مجموعه‌های مردمی انجام می‌دهند، نیروهای مردم نهاد و اقشار مختلف هستند که به‌داد مردم می‌رسند مدیران فقط جلسه برگزار می‌کنند که کاری کف میدانی است.

 

علی نسب قمی اضافه کرد: بدون پوستر و بنر یازده سال است که برنامه‌ای در گلزار شهدا تحت عنوان «شب نشینی در بهشت» برگزار می‌کنیم که ۲ هزار نفر مخاطب دارد.

 

دبیر بنیاد فرهنگی مردمی راه شهید با بیان اینکه در این برنامه معنوی، شرح رشادت هاي رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس براي نسل جوان بازگو مي شود، اظهار کرد: باید همرزمان شهدا که روزگاری با ایشان همنشین بوده و و با آنها زیسته اند را شناخت، و از همسنگران شهدا جویای تبیین سیره عملی شهدا شد.

 

وی به اقدامات موشکی جوانان روستای کیاسر بهشهر اشاره کرد و افزود: در روستای کیاسر بهشهر نیروهای مردمی هشت شبانه روز یادواره شهید برگزار می‌کنند، نیروهای ذبده‌ای داریم که اسمشان جایی نیست.

 

این عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: شهید رحیم کابلی با ماشین شخصی ساعت‌ها برای برگزاری یادواره شهدا کار می‌کرد، چرا از نخبگان و نیروهای مخلص استفاده نمی‌شود؟ جای تأسف دارد.

 

علی نسب قمی تاکید کرد: مازندران در تولید محتوا ظرفیت‌های بالایی دارد باید مورد توجه قرار بگیرد، حوزه هنری توجه کند موزه فرهنگی دفاع مقدس هفت فاز دارد فاز اولش هنوز به اتمام نرسید این ظرفیت هنرمندان کجا باید به نمایش گذاشته شود؟ با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صحبت کنید از ظرفیت‌های حوزه هنری داخل استان استفاده شود، ظرفیت‌های استان در مجموعه مردمی زیاد است باید استفاده شود.

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیره عملی شهدا پارک موزه دفاع مقدس مازندران روستای موشکی ایران هنرمندان متعهد حوزه هنری مازندران تولید محتوا شهدا استفاده شود دفاع مقدس حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس