Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:19:14 GMT

افشین عبداللهیان از شب‌های فوتبالی جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۱۶۵۶

افشین عبداللهیان از شب‌های فوتبالی جدا شد

افشین عبداللهیان در پایان سومین برنامه از سری ششم" شب های فوتبالی" از این برنامه پرمخاطب جدا شد.


به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همچون برنامه ۹۰  که نامش به عادل فردوسی پور گره خورده یا برنامه فوتبال برتر که با نام مجری اش محمدحسین میثاقی شناخته می شود، جامعه فوتبال «شب های فوتبالی» را هم با نام افشین عبداللهیان می شناسد وی از این برنامه جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبداللهیان که تابستان ۱۳۹۴ طرح برنامه شب های فوتبالی را به مدیران وقت شبکه ورزش سیما ارائه کرد تا برای نخستین بار در تاریخ تلویزیون ایران بازی های لیگ برتر از نظر فنی، داوری و اطلاع رسانی در همان شب مسابقات(و نه الزاما دوشنبه هفته بعد در قالب برنامه نود) مانند یک روزنامه تصویری روی آنتن برود، از روز سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ به عنوان طراح، سردبیر، نویسنده، هماهنگ کننده میهمان، ناظر بر صحنه های فنی، داوری و آنالیز بازی ها، مجری و کارشناس ثابت دوشادوش تهیه کننده برنامه تا روز دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ فعالیت می کرد، در پایان برنامه ۲۷۱ شب های فوتبالی از این برنامه خداحافظی کرد.


افشین عبداللهیان درباره این موضوع اظهار داشت: «آنچه اهمیت دارد این است که شب های فوتبالی با قدرت به راه خود ادامه دهد. این برنامه هرچه قویتر باشد، سالها بعد هم از موسس، طراح و تمام تهیه کنندگان، مجریان و دست اندرکاران زحمتکشش یار خواهد شد و من افتخار خواهم کرد که اثری که از خود برجای گذاشتم ، مطالبه مردم فوتبالدوست ایران از رسانه های تصویری بوده تا بلافاصله بعد از بازی تمام اتفاقات مسابقات از نظر فنی و داوری بررسی شود و پرونده رخدادهای مهم و به ویژه تنش های داوری تا یک هفته بعد به طول نینجامد.»


عبداللهیان افزود: «از روسا و معاونین قدیم و جدید شبکه ورزش سیما و ۶ تهیه کننده این برنامه که به من اعتماد کردند و همچنین ۷ مجری برنامه و مجریان تحریریه و داوری،گزارشگران شهرستانها و تهران و تمام دست اندرکاران شب های فوتبالی در ادوار مختلف و همچنین مردم عزیز که همواره مشوقمان بودند، صمیمانه سپاسگزارم.»


عبداللهیان در پایان در پاسخ به این پرسش که «شما برخلاف رویه معمول در سردبیری طولانی مدت روزنامه ابرار ورزشی و سایر مجموعه هایی که استمرار حضور داشتید، چرا خودتان از شب های فوتبالی که در کنار چند همکار دیگر راه اندازی اش کردید، جدا می شوید؟»، تصریح کرد: «در سال  ۱۳۹۹ با پدیده و اتفاقی روبه رو شدم که جهان بینی ام را تغییر داد. اجازه بفرمایید عادت کنیم جدایی هایمان متمدنانه و در اوج آرامش باشد؛ به قول معروف: گاهی برای ماندن، باید رفت...».

شبهای فوتبالی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شبهای فوتبالی شب های فوتبالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب

رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید براینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر می‌دانیم، گفت: صدا و سیما امسال نیز با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیمان جبلی درباره برنامه رسانه ملی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: در ۲ سال گذشته تمام توان رسانه ملی اعم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و معاونت‌های استانی و سیاسی در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

وی نمایشگاه کتاب را بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر دانست و افزود: برنامه‌های مفصل و متعددی از محل برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) تهران به روی آنتن رفت.

رئیس رسانه ملی اضافه کرد: در استودیوهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه‌هایی ضبط و یا به‌صورت زنده پخش شد و بر این اساس برنامه‌سازان و همکاران عزیز ما توانستند از نمایشگاه کتاب، سرمایه قابل توجهی برای طول سال فراهم کنند تا در خدمت کتاب، فرهنگ کتابخوانی و تقویت این فرهنگ باشیم.

جبلی گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با عزم و جدیت در نمایشگاه حضور خواهیم یافت؛ هر شبکه متناسب با کارکرد خودش به پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی خواهند پرداخت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748987

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • سرنوشت عجیب عابربانک‌های فوتبالی؛ باشگاه‌داری در زندان!
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب