Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-شهردار آبادان گفت: سرمایه گذاری حدود ۵۲۹ میلیارد تومانی در آبادان گفت: با بیان اینکه در مجموع اجرای پروژه‌های یاد شده ۳۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۷۰ نفر به شکل غیر مستقیم مشغول به کار می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، محمود رضا شیرازی در مراسم آغاز احداث بزرگترین مرکز عرضه ماهی در جنوب کشور اظهار داشت: یکی از اقدامات شهرداری تلاش برای جذب سرمایه گذار برای توسعه آبادان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساخت نوارهای تجاری، پروژه های احداث مجتمع های تجاری - اداری زند، آرمان ذوالفقاری و معلم نیز از جمله پروژه های مهم سرمایه گذاری هستند که از امروز به صورت رسمی کار احداث آنها آغاز می‌شود.

شهردار آبادان تصریح کرد: در ساخت نوارهای تجاری 70 نفر به صورت مستقیم و 150 نفر به طور غیر مستقیم مشغول به کار می شوند ضمن اینکه در پروژه ساخت ساختمان‌های تجاری - اداری نیز 50 نفر به شکل مستقیم و 120 نفر به طور غیر مستقیم جذب کار می شوند.

شیرازی یادآور شد: در گام نخست پروژه بازار بزرگ ماهی نیز 200 نفر به صورت مستقیم و 500 نفر به طور غیر مستقیم مشغول به کار می شوند که با تکمیل آن 600 نفر دیگر نیز شاغل می شوند.

این مقام مسئول با اشاره به سرمایه گذاری حدود 529 میلیارد تومانی در آبادان گفت: با بیان اینکه در مجموع اجرای پروژه‌های یاد شده 320 نفر به صورت مستقیم و 770 نفر به شکل غیر مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

حمایت از سرمایه گذاری از اولویت‌های اصلی سازمان بازرسی کل کشور است

رشد 52 درصدی سرمایه گذاری شرکت های دولتی در لایحه بودجه 1400

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور امام جمعه شهر آبادان در ادامه این مراسم بیان داشت: برای توسعه آبادان باید همه مسئولان پای کار آیند و زمینه برای حضور سرمایه گذار فراهم شود.

امام جمعه آبادان تصریح کرد:  100 هزار آبادانی که در دیگر شهرها سرمایه گذاری کرده اند اکنون مترصد یک نگاه محبت آمیز از این شهر هستند که بایستی بدون توجه به جیب، با آغوش باز از آنان برای سرمایه گذاری و ایجاد تحول در شهر دعوت کنیم.

انتهای پیام/343/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفر به صورت مستقیم سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی این شرکت در بخش سرمایه‌ای با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع برق و بهبود ارائه خدمات به شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کامبیز ناظریان همزمان با برگزاری ششمین نشست بزرگ فصلی مدیران این شرکت اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های ممکن به منظور بهبود روند خدمت‌رسانی در حوزه برق در پایتخت به کار گرفته شده است و از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌ای با هدف توسعه و بهبود هرچه بیشتر وضعیت شبکه توزیع برق پایتخت خبر داد.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها، شاخص‌های بهره‌برداری و ضرایب امنیت و پایداری شبکه برق شهر تهران به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان برق پایتخت و همکاری مردم تهران، طی دو سال گذشته، به‌رغم بعضی مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی و افزایش مصرف انرژی، شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز هموطنان تهرانی نبوده‌ایم.

ناظریان تصریح کرد: در راستای اطمینان از پایداری شبکه در تابستان ۱۴۰۳ و حفظ آرامش و آسایش هموطنان تهرانی، همسو با برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو، این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان، اقدام به تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با تمرکز بر بخش‌های مختلف فنی، مهندسی و توزیع انرژی کرده و امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها و تداوم همکاری تهرانی‌ها در تابستان پیش‌رو نیز شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مصرفی مردم شریف پایتخت نباشیم.

منبع: فارس

کد خبر 748835

دیگر خبرها

  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک