Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابتهای لیگ برتر والیبال بانوان سایپا ۱۵ امتیازی شد و شهرداری قزوین صعود خود را مسجل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ برتر متمرکز بانوان که حکم دور برگشت مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را دارد و از روز پنج‌شنبه در قزوین آغاز شده، امروز (شنبه) با برگزاری ۲ دیدار پی‌گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین بازی امروز گروه الف، تیم‌ سایپا در سالن شهید بابایی قزوین میزبان اکسون بود. شاگردان مریم هاشمی که با پیروزی در اولین بازی هفته دوم، صعود خود را به مرحله نهایی قطعی کرده بودند، در دومین بازی خود مقابل اکسون با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند. این دیدار درحالی با امتیازات (۲۵ بر ۱۳)، (۲۵ بر ۱۵) و (۲۵ بر ۲۱) به سود سایپا تمام شد که این تیم موفق شد با کسب ۵ برد و ۱۵ امتیاز صدرنشینی‌اش در صدر جدول را حفظ کند. بازی دو تیم در مدت زمان ۸۵ دقیقه به طول انجامید و در ست دوم این دیدار، زهرا محمد‌جعفری بازیکن شماره ۶ تیم اکسون کارت زرد دریافت کرد. در چهارمین مسابقه هفته دوم لیگ برتر متمرکز بانوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تیم شهرداری قزوین میزبان سروقامتان بابل بود. در این مسابقه که از گروه الف لیگ برتر بانوان در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد، تیم شهرداری قزوین سه بر صفر و با امتیازات (۲۵ بر ۱۶)، (۲۵ بر ۱۹) و (۲۵ بر ۱۹) شکست داد و به مرحله نهایی و جمع ۴ تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد. شاگردان اکرم قهرمانی با پیروزی در این بازی که به مدت ۸۱ دقیقه طول کشید، به چهارمین برد متوالی خود رسیدند تا ۱۱ امتیازی شوند و بعد از سایپا، در رده دوم جدول گروه الف قرار گیرند. فرحناز قویدل، روناک پارسه، فاطمه زندی و لیلی توکلی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند. برنامه دو دیدار پایانی هفته دوم لیگ برتر متمرکز بانوان در گروه الف به قرار زیر است:   دوشنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۱۴: سروقامتان بابل – اکسون ساعت ۱۷: سایپا – شهرداری قزوین انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرداری قزوین گروه الف هفته دوم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند

درچارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر قزوین در ورزشگاه خانگی اش سردار آزادگان میزبان پیکان بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

امیر مسعود سرآبادانی در دقیقه ۵ نخستین گل شمس آذر را به ثمر رساند و نیمه اول این دیدار با برتری شمس آذر به پایان رسید.

این نتیجه تا دقیقه ۸۹ به سود شاگردان سعید دقیقی در جریان بود که حامد پاکدل مهاجم پیکان موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، اما در دقیقه ۱+۹۰ حسین گودرزی توانست گل دوم شمس آذر را وارد دروازه پیکانی‌ها کند تا شاگردان دقیقی ۳ امتیاز بازی خانگی شان را کسب کنند.

شمس آذر با این پیروزی  ۳۴ امتیازی شد و به صورت موقت در رتبه هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت. پیکان نیز با ۲۵ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند