Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کادر مربیگری هر دو تیم شهرخودرو و استقلال همه از بزرگان آبی‌های پایتخت در سال‌های گذشته هستند و می‌توان دیدار دو تیم را دیداری کاملا خانوادگی دانست.

به گزارش برنا؛ حساس ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتبال عصر امروز به میزبانی شهرخودرو از استقلال برگزار می شود. دیداری که شاید اگر سیدمهدی رحمتی روی نیمکت تیم مشهدی حضور نداشت تا این اندازه برای آبی ها حیثیتی و حساس نمی شد اما حالا که کاپیتان اسبق آبی ها قرار است هدایت گر تیم مشهدی باشد این بازی اهمیت زیادی برای آبی ها و حتی شهرخودرویی ها پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رحمتی سرمربی جوان شهرخودرو امروز میزبان تیمی است که سال‌ ها درون دروازه اش حضور داشته و به همراه آن افتخار به دست آورده و رکورد کلین شیت زده است. شهرخودرو هفته قبل موفق شد از شرایط بد تیم ذوب‌آهن اصفهان بهترین بهره را ببرد و این تیم کرونا زده را با 2 گل امین قاسمی نژاد ستاره بابلی خود شکست دهد. قاسمی نژاد در هفته‌ اول لیگ مقابل ماشین سازی 2 گل برای شهرخودرو به ثمر رساند و در 3 بازی بعدی مصدوم بود و نتوانست بازی کند و این اتفاق در شرایطی رخ داد که در این 3 بازی شاگردان رحمتی نتوانستند هیچ پیروزی کسب کنند و با بازگشت این بازیکن کلیدی و گلزنی دوباره او دومین پیروزی خود در لیگ بیستم را جشن گرفتند. شهرخودرو با 7 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی لیگ قرار دارد. در بازی امروز هم بی شک رحمتی از تمام داشته های خود استفاده خواهد کرد تا بتواند تیم سابقش را شکست دهد. این بازی برای رحمتی اهمیت زیادی دارد و اگر بتواند استقلال را متوقف کند برد بزرگی در ابتدای راه مربیگری اش به دست آورده است.

استقلال با محمود فکری اگرچه یکی از بهترین شروع های خود در سال های اخیر را داشته اما هنوز انتظارات هواداران این تیم برآورده نشده است. هواداران این تیم پرطرفدار چندان از نتایج این تیم راضی به نظر نمی‌رسند و معتقدند استقلال باید بهتر از این عمل کند. البته مصدومیت ها هم بلای جان فکری و تیمش شده و دست سرمربی جوان این تیم را بسته است.

استقلالی‌ها در هفته گذشته مقابل صنعت نفت به تساوی یک-یک رضایت دادند و این موضوع در شرایطی رخ داده که در بازی هفته چهارم مقابل پیکان نیز به تساوی بدون گل رسیده بودند. 2 پیروزی این تیم مقابل تیم‌های قعر جدولی لیگ یعنی مس رفسنجان و ماشین سازی تبریز بوده است. یکی از چالش‌های اصلی فکری برای بازی مصدومیت بازیکنان کلیدی، چون وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته است که دست او را برای چیدن ترکیب مورد علاقه اش بسته است. فکری با اینکه تیمش در مکان سوم جدول قرار دارد برای رهایی از فشاری که از طرف هواداران وجود دارد در بازی مقابل شهرخودرو محکوم به پیروزی است.

نکته جالب درباره دیدار امروز شهرخودرو و استقلال این است که اعضای کادر مربیگری هر دو تیم همه از بزرگان استقلال در سال های گذشته هستند. در شهرخودرو علاوه بر خود مهدی رحمتی، محمد نوازی و علی سامره دستیاران رحمتی هم سابقه حضور در استقلال را دارند و از محبوب ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه محسوب می شوند. در آن سوی میدان هم محمود فکری، پرویز مظلومی، صمد مرفاوی، آرش برهانی و حنیف عمران زاده کادر مربیگری استقلال را تشکیل می دهند تا در دیدار امروز استقلال و شهرخودرو شاهد تقابلی سراسر استقلالی باشیم. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال سیدمهدی رحمتی محمود فکری شهرخودرو آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، پیشرفت‌های چشمگیر در سطح کشور را مدیون دانشگاه‌ها و دانشگاهیان دانست و گفت: این پیشرفت‌ها توسط خود دانشگاهیان روایت شود.

مالک رحمتی، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت، در مراسم گرامی‌داشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، با تاکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست، افزود: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنها مشغول تحصیل هستند، به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند، افزود: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، اشاره کرد و گفت: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی، محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق، ماموریت اصلی دانشگاه‌ است.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد، ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است، افزود: دانشگاه آزاد به دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاوردهای خوبی داشته است.

رحمتی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند و گفت: دستاوردهای دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم