Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، این روزها بازار در محدوده شاخص ۱۴۷۰ تا ۱۷۴۰ تراکم قیمتی و حجمی بالایی دارد و فزونی عرضه ها امری عادیست. برخی از کارشناسان تاکید می‌کنند: انتظار می‌رود شاخص‌ها مدتی با نوسانات مثبت و منفی در همین حوالی سپری کند و در این مجال سهم‌های دارای پتانسیل رشد کرده و مابقی اصلاح قیمتی یا زمانی را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان احتمال ریزش مجدد بازار را بسیار بعید ارزیابی می‌کنند.

سود سهام ۱۰ میلیون سهامدار با سجام واریز شد

با این حال با توجه به شدت گرفتن عرضه ها در دقایق انتهایی بازار دیروز انتظار می رود بازار امروز نیز با سایه ترس آغاز شود، اما رفته رفته با گذشت زمان میزان تقاضا در بازار افزایش یابد. نکته ای که فعالان بازار طی این روزها باید مدنظر قرار دهند گردش جریان نقدینگی بین گروه های مختلف بازار است، اساسا در چنین وضعیتی تعداد کمی از افراد هستند که توانایی بهره بردن از نوسان‌های پیاپی این گروه ها را دارند و غالبا متضرر می‌شوند از این رو پیشنهاد می‌شود، در سهم های ارزنده سهامداری را برگزینید.

بورس تهران سبزپوش ماند | افزایش ۲۱ هزار و ۲۳۴ واحدی شاخص کل

برخی دیگر از کارشناسان تاکید می‌کنند: نمادهای پیشرو بازار مانند خساپا، وتجارت و خودرو در محدوده حساسی قرار دارند و به نظر می رسد شاخص بورس امروز باید برای جهت کوتاه مدتی خود تصمیم گیری کرد. در صورت حمایت از  شاخص می توان امیدوار به دیدن شاخص ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی بود و در غیر این صورت احتمال اصلاح آن تا محدوده ۱میلیون و ۳۵۰ هزار واحد دور از ذهن نیست. بازار امروز در ابتدا احتمالا با روند مثبتی همراه خواهد بود اما در نیمه دوم با فشار فروش مواجه خواهد شد.

کد خبر 572279 برچسب‌ها بورس تهران بورس - فرا بورس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران بورس فرا بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲،۲۶۸،۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷،۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷،۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸،۳۹۰،۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است