Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ددلاین، آنا د آرماس برای نقش آفرینی در مقابل کریس ایوانز و رایان گاسلینگ در فیلم سینمایی «مرد خاکستری» انتخاب شده است. این فیلم پرهزینه به کارگردانی برادران روسو برای نتفلیکس ساخته خواهد شد. نتفلیکس حق ساخت این پروژه را در تابستان دریافت کرد و خیلی زود رایان گاسلینگ به همراه کریس ایوانز برای بازی در آن انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود این فیلم سینمایی در بخش آثار بلند به یکی از پر هزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ نتفلیکس تبدیل خواهد شد.

برادران روسو فیلمنامه این اثر را نوشته اند که توسط کریستوفر مارکوس و استیفان مک فیلی ویرایش شده است. روسو‌ها به همراه مایک لاروکا مایک و جو راث تهیه کنندگان این پروژه هستند.

«مرد خاکستری» یک رمان نوشته مارگ گرینی است که برای نخستین بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این اثر اولین رمانی بود که داستان «مرد خاکستری» را روایت می‌کرد. مرد خاکستری یک قاتل مستقل و مامور سابق سازمان سیا بود که کورت گنتری نام داشت. این فیلم اکشن مهیج داستان گنتری (با بازی گاسلینگ) را روایت می‌کند که توسط همکار سابقش به نام لیود هنسن (با بازی کریس ایوانز) تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

آنا د ارمانس سال گذشته با فیلم سینمایی «چاقوکشی» مورد توجه قرار گرفت که برای آن نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب هم شد. او همچنین اخیراً در فیلم‌های «سرجیو»، «خبرچین» و «متصدی شیفت شب» برای نتفلیکس نقش آفرینی کرده است. با توجه به اینکه ویروس کرونا تولید و انتشار چند فیلم سینمایی را عقب انداخته است، به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱ سال شلوغی را پشت سر بگذارد. او برای سال آینده فیلم‌های «زمانی برای مردن نیست» و «ژرف آب» را دارد که قرار است اکران شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی کریس ایوانز رایان گاسلینگ فیلم سینمایی مرد خاکستری کریس ایوانز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند

شبکه اسکای نیوز انگلیس گزارش داد که چهار نفر در نزدیکی ایستگاه مترو در شمال شرق لندن با چاقو زخمی شدند. پلیس انگلیس نیز از دستگیری یک مرد ۳۶ ساله خبر داده و از مردم محلی خواست تا از دستورات افسران پلیس در محل را اجرا کنند.

براساس گزارش النشره، فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردی را نشان می‌دهد که قمه‌ای را در لینگ کلوز در نزدیکی ایستگاه MRT حمل می‌کند. سازمان حمل و نقل لندن گفت که این ایستگاه متروی لندن به دلیل تحقیقات پلیس در منطقه بسته شده است و پلیس، آمبولانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

روزنامه تلگراف انگلیس در همین راستا گزارش داد: پلیس گفت که اندکی قبل از ساعت ۷ صبح با آنها تماس گرفته شد تا گزارش شود که یک وسیله نقلیه به داخل خانه ای وارد شده است و افرادی در همین محل چاقو خورده اند.

تلگراف گفت که دو تن از این افرادی که چاقو خوردند افسر پلیس لندن هستند که با قمه مورد حمله قرار گرفتند. با این وجود پلیس لندن می گوید به نظر نمی‌رسد این حادثه مرتبط با تروریسم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • اعتراف سارقان موتورسوار در اتوبان امام علی(ع) | گریه های موبایل قاپ جوان | اصلا چاقو نداریم ... + ویدئو
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)